מלון רשת ישרוטל בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

בית מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר היא מהראשונות בישראל והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

הנכם מחפשים אחר נתונים על מלון רשת ישרוטל בירושלים? אין צורך לחפש עוד! הנכם נמצאים באתר הטוב ביותר. בלב ירושלים, העיר המקפלת בתוכה פלא של אלפי שנות עבר היסטורי. מלון אוריינט מאפשר חגיגה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

חווית אירוח

מלון אוריינט הופך שותף אינטגרלי גם בשמירה על המשכיות צביונה העירוני החזותי המיוחד והעתיק של עיר הבירה.

מלון אוריינט ירושלים ממוקם בלב ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופתם של הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ ישראל ולהתמקם בעיר ירושלים, במחציתה של המאה ה- 19.

שילוב ייחודי זה מתבטא בנוסף בצורה עיצובית בארכיטקטורת בניין המלון שאופי הקו העיצובי שלו הינו עכשווי מושקע וממוזג ביחד עם סגנון ארכיטקטורה מסורתי וברמה עולמית.

חוויה אומנותית

במבנה בית המלון ישנו לובי מרווח המכיל גם חוויה וויזואלית מרתקת למתארחים בו והיא אוגדת בתוכה חיבור מסקרן של אומנות מודרנית עם פריטים ארכיאולוגים המחבר עבר מול הווה.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו גם יחד יוצרים לשוהים במלון אוריינט חוויה בלתי נשכחת אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

נוף עוצר נשימה

הודות למיקום של בית מלון אוריינט במרכזה של העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נוסדה במאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל והקימו בה את מושבם.

בית המלון קרוב מאד לאיזורי בילוי עיקריים נוספים בעיר והוא שוכן כשני קילומטר מן העיר העתיקה ובסמיכות לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד אתרים תיירותיים מעניינים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מקומות תיירותים רבים מרתקים אחרים וקרוב גם למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכז העיר ירושלים.

דיזיין

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה המעוצבת מחומרי בנייה מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים אוריינטלים בית המלון הינו מיזוג ייחודי של צורת בנייה עכשווית עם סגנון בנייה עתיקה של בניינים שעברו תהליך שימור שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המיוחד של מוטיבים אוריינטאליים של העיר ביחד סממנים עכשווים הוא הנותן למלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ירושלים שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים האורבניים היפים בירושלים ובארץ. עניין מלון רשת ישרוטל בירושלים לרוב מטריד לא מעט מטיילים המתכננים חופשה במלון.

נופש לחובבי אומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד רובד ייחודי של חווית אירוח קסומה המעשירה את הדעת שהמלון  נותן לשוהים בו.

חדרים

כל חדרי המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של העיר.

הסוויטות גם הן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעליים, מצעים נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרים מדהימים גדולים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. החדרים והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות מבנה בית המלון.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן מחוברות לטרקלין פרטי מהודר מרווח בקומה התשיעית.

הן נמצאות בתוך מבנה משומר העשוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אקסלוסיבי קסום מסורתי ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

מתקני בריאות

בגג בניין מלון אוריינט במתחם הבריכה קיים מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולי בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים נופשי המלון לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במתחם. הספא האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך הבניין והיא מוצלת. הבריכה החיצונית צופה לנוף המרהיב של העיר ירושלים. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים סביבה.

בקומתו התחתונה של מבנה מלון אוריינט ישנה מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

חדר האוכל של המלון הינו חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט הססגוני, הטרי והמענג המוגש בו. תפריט האוכל המוצע הוא בעל אופי ייחודי כיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות על פי שמות של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בסגנון יוקרתי, בסגנון וברמה בינלאומית.

אולם הכנסים

במלון ישנו אולם כנסים גדול מפואר ומעוצב בקו אלגנטי המשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות מעל הכל

החניה לכל לקוחות מלון אוריינט היא חינם וליד המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חווית אירוח מענגת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו למצוא מידע בנושא מלון רשת ישרוטל בירושלים.

מלון אוריינט הוא חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בארץ וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי מקצועי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הוא נודע בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני המלון ללא יוצא מן הכלל כמו מלונות בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. בית מלון אוריינט הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בישראל שהינה קיימת כבר משנת  1980, עם הרבה ניסיון בתחום השירות המלונאי והיא המובילה בארץ ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>