הזמנות בתי מלון בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת מלונות ישרוטל שהינה מהמובילות בישראל והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתר orient-hotel.com – כל המידע על הזמנות בתי מלון בירושלים. במרכז ירושלים, העיר המקפלת בתוכה פלא של אלפי שנות עבר היסטורי. ירושלים היא עיר בעלת עבר קדום מפואר אשר ממוזג להווה עם פנים לעתיד, בין שכונותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על קו התפר הייחודי הזה שוכן בית מלון אוריינט ירושלים המספק חווית אירוח עשירה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה גבוהה

בית המלון הוא שילוב מיוחד בין ישן לחדש, והוא נמצא במבנה משומר כחלק ממבצע שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בירושלים.

מיקומו של מלון אוריינט במבנה השימור ברחבי המושבה הגרמנית הציורית ועיצובו מקנים לו את מראהו המיוחד ויוצרים את התחושה של מיזוג מיוחד בין רוח ישנה לחדשה ויוצר מבט לנקודת מפגש נדיר בין תקופות עבר לעכשווי בזכות היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של מבנים בעלי עבר היסטורי בעיר ובנוסף גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של ירושלים.

שילוב ייחודי זה מתבטא גם בצורה עיצובית בצורת בניין המלון שסגנון העיצוב שלו הוא עכשווי יוקרתי ומושלב ביחד עם סגנון ארכיטקטורה עתיק בסטנדרט עולמית.

חוויה אומנותית

בבניין המלון ישנו מתחם גדול המציע גם חוויה וויזואלית מדהימה לשוהים בו.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת המעניקה חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו גם יחד נותנים לנופשים בבית המלון חוויה מיוחדת אשר מעניקה גם את הנפש והגוף.

נוף ייחודי

זאת בנוסף למיקומו בלב העיר ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות חנויות וגם הינו מתחם ציורי אשר גם הינו צופה על פני הנוף היפה של הבירה.

המלון מהווה חלק בלתי נפרד ממורשתה של העיר ירושלים והינו שותף נכבד בפרוייקט שימור מבנים בעלי ערך היסטורי בעיר ירושלים והוא בעצמו חלק מנופה העירוני המיוחד היפה של הבירה.

חוויה לעיניים

מבנה מלון אוריינט בנוי מעשר קומות וממוזג יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. בניין בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בארץ הודות למיזוגם הכל כך מעניין של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

בנוסף עיצוב הפנים שלו הינו מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של יוקרה מודרנית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב נקי. נושא הזמנות בתי מלון בירושלים לרוב מעלה שאלות בקרב אנשים המתכננים נופש בבית מלון.

הצד האומנותי

המלון כולל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים הכולל אוסף נדיר של פריטים עתיקים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות עכשוויות.

החדרים של מלון אוריינט

כל החדרים והסוויטות בבית המלון כולם הינם מעוצבים בקו יוקרתי. חדרי האירוח הינם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של ירושלים.

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת למתארחים אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנוחות.

הסוויטות של מלון אוריינט

הן נמצאות בתוך מבנה משומר העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אלגנטי קסום ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה מסורתית.

כל הסוויטות הינן מחוברות לטרקלין פרטי מפואר מרווח בקומה תשע.

מתקני בריאות

מספרת המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולי שיער מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של נופשי בית המלון.

במלון ישנן שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה על הנוף המדהים של העיר ירושלים. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ויופי המוצעים בסביבתה.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות עשירות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מעניין מגוון ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה אל עבר הנוף המרהיב של ירושלים. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו ערב לחיך עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

על גג בניין מלון אוריינט באיזור הבריכה נמצא מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולים וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים מתארחי בית המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במתחם. הספא היוקרתי נותן למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

האולם מותאם למפגשים עיסקיים והוא מכיל בתוכו מספר חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים ולאנשים פרטיים הרוצים לבצע פגישה עיסקית, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות ואיכות

מחפשים נתונים אודות הזמנות בתי מלון בירושלים? באתר orient-hotel.com תגלו את כל החומר שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים מותאם לבעלי צרכים מיוחדים אשר להם בעיית נגישות והוא נותן גישה נוחה בטיחותית ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כאנשים בעלי מוגבלויות חווית אירוח יעילה, בטוחה ומהנה באופן מירבי. החופשה במלון אוריינט תבטיח לאורחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני בית המלון כולם כמו בתי המלון בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. בית המלון הוא מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל שהינה קיימת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחום שירות המלונאות והיא המובילה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>