מלון אוריינט ארוחת בוקר

מבצעים חמים

מלון אוריינט

בית מלון אוריינט הוא שילוב מעניין של מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המספק חווית נופש קסומה ואיכותית למתארחים במלון ולשוהים בו.

הנכם מחפשים אינפורמציה לגבי מלון אוריינט ארוחת בוקר? אל תחפשו עוד. הגעתם למקום הנכון. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא במשך אלפי שנות עבר היסטורי. מלון אוריינט ירושלים מציע חגיגה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

חוויה מושלמת

בית המלון הינו מיזוג ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לנופשיו.

בית המלון נעשה שותף אינטגרלי גם בשמירה על רצף נופה האורבני הוויזואלי המיוחד והעתיק של ירושלים.

מיקומו של בית המלון בבניין שעבר תהליך שימור בלב המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי נותנים לו את אופיו הייחודי ויוצרים את התחושה של חיבור מעניין בין מסורת לקידמה ומאפשר מבט לחיבור נדיר בין זמן העבר למודרניזציה בזכות היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של בניינים היסטורים בעיר ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של ירושלים.

חוויה וויזואלית

בבניין מלון אוריינט ישנו מתחם מרווח הכולל בנוסף חוויה וויזואלית מדהימה למבקרים בו.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה היוצרת חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר.

נוף ייחודי

בית מלון אוריינט ירושלים נחשב שותף אינטגרלי ממורשתה של העיר ירושלים והינו שותף נכבד בפרוייקט שימור בניינים בעלי ערך היסטורי בירושלים והינו בעצמו חלק מהנוף העירוני הייחודי הקסום של הבירה.

והודות למיקומו המרכזי בעיר ובלבה המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות בוטיקים וגם הוא איזור ציורי אשר גם הוא משקיף על פני כל נופה המהפנט של ירושלים.

דיזיין

מבנה בית המלון מורכב מעשר קומות ומשולב יחד עם בניין משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. שילובם המעניין של אלמנטים מזרחיים של העיר ביחד אלמנטים עכשווים הינו היוצר לבית המלון את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

בית המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים האורבניים היפים בבירה ובארץ. קראתם על האינפורמציה שאתם מחפשים בנושא מלון אוריינט ארוחת בוקר? אם לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לענות לכם.

מוזיאון המלון

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד רובד מעניין של חווית אירוח קסומה המעשירה את הדעת שבית המלון  מציע למבקרים.

החדרים של המלון

כל החדרים והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הינם בעיצוב בסטייל יוקרתי. חדרי האירוח הינם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

כל חדרי המלון והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של ירושלים.

הסוויטות גם הן גדולות וגודלן 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנחת.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה התשיעית של הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

הינן נמצאות בבניין שעבר תהליך שימור הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי אקסלוסיבי ייחודי מסורתי ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

מתקני בריאות

הבריכה הפנימית שוכנת בפנים הבניין והינה מקורה. הבריכה החיצונית משקיפה אל עבר הציורי של ירושלים. הבריכה נמצאת במרכזו של מתחם מרווח.

על גג מבנה בית המלון באיזור הבריכה נמצא מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולי בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים אורחי מלון אוריינט לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במתחם. הספא היוקרתי נותן למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

בקומתו התחתונה של מבנה המלון ישנה מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

חדר האוכל של מלון אוריינט הוא חדר אוכל מרווח, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט המגוון, הטרי והערב המוצע בו. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מרתק מגוון ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה אל עבר הנוף המדהים של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב יוקרתי, באווירה וברמה בינלאומית.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

איכות ללא פשרות

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו למצוא אינפורמציה בנושא מלון אוריינט ארוחת בוקר.

החניה לכל נופשי מלון אוריינט היא בחינם וליד המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה במלון אוריינט תבטיח לנופשים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה קסומה של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים הוא חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בארץ וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות איכותי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הינו נודע בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים ללא יוצא מן הכלל ככל בתי המלון בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. לקוחות בית מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>