בתי מלון בירושלים מפה

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים – הכל אודות בתי מלון בירושלים מפה. העיר המקודשת לעם ישראל, מושכת אליה המוני תיירים רבים מרחבי מדינת ישראל והעולם כולו, הינה עיר של חיבורים נדירים של הפכים. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

מלון אוריינט הוא שילוב ייחודי של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המציע חוויה מהממת ואיכותית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה אחרת

מלון אוריינט הינו שילוב ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית נופש יוקרתית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

מיקומו של בית המלון במבנה השימור בלב המושבה הגרמנית הציורית ועיצובו מקנים לו את אופיו הייחודי ומעבירים את התחושה של שילוב מיוחד בין העבר להווה ויוצר מבט לחיבור נדיר בין זמן העבר למודרניזציה בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בתים בעלי עבר היסטורי בעיר ירושלים ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר.

המלון הינו מיזוג מעניין בין הישן לחדש, והוא נמצא במבנה של שימור כחלק ממבצע שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בעיר.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין מלון אוריינט ישנו מתחם מרווח המציע בנוסף חוויה חזותית מדהימה למתארחים בו והינה אוצרת בתוכה חיבור ייחודי של אומנות מודרנית יחד עם פריטי ארכיאולוגיה ומפגיש עבר מול הווה.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה הנותנת חוויה מדהימה של חגיגת טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

מיקום ונוף

המלון סמוך מאד למתחמי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו נמצא כשני קילומטרים מהעיר העתיקה וסמוך לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד מקומות תיירותיים אטרקטיביים דוגמת הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מרתקים אחרים וסמוך בנוסף למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות הקיימות במרכזה של העיר ירושלים.

הודות למיקומו של בית המלון במרכזה של העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נוסדה במחצית המאה התשע-עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ והקימו בה את ביתם.

עולם העיצוב

הן עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי מעצבי פנים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. קראתם על המידע שאתם מחפשים על בתי מלון בירושלים מפה? אם לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו וננסה לסייע לכם.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת הבנויה מחומרים ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים אוריינטלים מלון אוריינט הינו מיזוג מרתק של צורת בנייה מודרנית עם סגנון בנייה מסורתית של בניינים עתיקים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. בניין מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בארץ הודות לשילובם הכל כך ייחודי של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

מוזיאון המלון

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד גוון ייחודי של חווית נופש מדהימה המעשירה את הדעת שבית המלון  מספק למבקרים.

החדרים

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון כולם הינם מעוצבים בסגנון יוקרתי. חדרי האירוח והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות מבנה המלון.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה החורפיים של העיר.

הסוויטות גם הינן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

סוויטות בית המלון

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לחצר פרטית וגודלה 36 מ"ר.

בקומה התשיעית של הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

יופי ופנאי

המספרה מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון גדול של עיצובי שיער וטיפולים רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של אורחי בית המלון.

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות עשירות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון ייחודי מגוון ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה לעבר הנוף המדהים של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אקסלוסיבי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

על גג מבנה בית המלון באיזור הבריכה נמצא מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולים וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים אורחי בית המלון לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במקום. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן טיפולי יופי ומספק שפע פעילויות בריאותיות נוספות כייפיות ביותר.

במלון נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג בניין בית המלון בקומה העליונה. הבריכה נמצאת במרכזו של איזור ענק.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

שירות המלון

מלון אוריינט ירושלים מונגש לנכים שיש להם בעיית אפשרות גישה והוא מאפשר כניסה קלה בטיחותית ויעילה ללקוחות אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כאנשים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש קלה, בטוחה ומהנה באופן מקסימאלי. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה קסומה של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

באתר זה תקראו אינפורמציה בעניין בתי מלון בירושלים מפה.

מלון אוריינט הינו חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בארץ וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי מקצועי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הינו נודע בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. מלון אוריינט ירושלים הוא מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בארץ שהינה קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי שירות המלונאות והינה המובילה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>