מלון בוטיק יוקרתי בירושלים

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

בית מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר הינה מהראשונות בישראל והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

orient-hotel.com – כל מה שרציתם לדעת בנושא מלון בוטיק יוקרתי בירושלים. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה המוני מטיילים רבים מקצוות מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של שילובים מעניינים של ניגודים. העיר הינה עיר בעלת עבר היסטורי עשיר אשר מחובר למציאות עכשווית עם פנים לעתיד, בין רחובותיה בתוך הנוף הקסום ובדיוק על המפגש המופלא הזה שוכן בית מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית אירוח מפנקת מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

חוויה בלתי נשכחת

מלון אוריינט ירושלים ממוקם בלב ליבה של העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מימי הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירה ירושלים, במחציתה של המאה ה- 19.

מלון אוריינט נעשה שותף חשוב גם בשמירה על המשכיות צביונה האורבני הוויזואלי המיוחד והעתיק של עיר הבירה.

בית המלון הינו מיזוג מעניין של מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

חוויה אומנותית

במבנה המלון ישנו לובי מרווח המציע גם חוויה וויזואלית מרתקת למבקרים בו.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת הנותנת חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים.

מיקום ונוף

בית המלון סמוך מאד למוקדי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו נמצא כשני קילומטר מהעיר העתיקה והוא סמוך למדרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד מקומות תיירותיים חשובים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מעניינים נוספים וקרוב בנוסף למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכזה של ירושלים.

המלון נחשב חלק בלתי נפרד ממורשתה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד בעבודות שימור בתים היסטוריים בירושלים והוא בעצמו חלק מנופה העירוני הייחודי היפה של ירושלים.

עיצוב מרהיב

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת העשויה מחומרים ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים אוריינטלים בית המלון הוא מיזוג מעניין של סגנון בנייה חדישה עם סגנון בנייה ישנה של בניינים עתיקים שהם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם המעניין של מוטיבים מזרחיים של העיר ביחד אלמנטים עכשווים הינו הנותן לבית המלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי בוצע על ידי אנשי עיצוב ואדריכלים בעלי שם עולמי. עניין מלון בוטיק יוקרתי בירושלים לרוב מעלה שאלות בקרב מטיילים רבים המתכננים חופשה בבית מלון.

מוזיאון המלון

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד גוון מסקרן של חווית נופש קסומה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מציע לנופשים.

חדרים

כל החדרים והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הינם מעוצבים בסגנון אלגנטי. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות מבנה המלון.

הסוויטות גם הן גדולות וגודלן 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת ללקוחות העיסקיים שבהם לעבוד בנחת.

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של בית המלון צופים לעבר נופה היפה של ירושלים הניבט לכיוון העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

סוויטות בית המלון

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת ויציאה לגינה פרטית בגודל 36 מ"ר.

בקומה התשיעית של הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

מתקני הבריאות

בקומה התחתונה של מבנה בית המלון נמצאת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

חדר האוכל של מלון אוריינט הינו חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחים בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט המגוון, הטרי והמענג המוצע בו. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מיוחד עשיר ומסורתי של טעמים. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב אלגנטי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

טיפולי היופי ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. הספא היוקרתי נותן למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

בבית המלון נמצאות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת בגג בניין המלון בקומה העשירית. הבריכה נמצאת במרכזו של מתחם ענק.

כנסים

אולם הכנסים מתאים לפגישות עסקיות והוא כולל בתוכו מספר חדרי התוועדות לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים המעוניינים לבצע פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

איכות ללא פשרות

צריכים אינפורמציה אודות מלון בוטיק יוקרתי בירושלים? ב- חובבי מלון אוריינט ירושלים תגלו את כל מה שרציתם לדעת.

החניה לכל מתארחי המלון הינה בחינם ובקירבת בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים הוא חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בארץ וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות מקצועי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הינו נודע בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני בית המלון כולם ככל מלונות בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. מלון אוריינט ירושלים הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בישראל שהינה קיימת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחום שירות המלונאות והינה הראשונה בישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>