מלון מומלץ בירושלים והסביבה

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

בית מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל שהינה מהוותיקות בישראל והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתם צריכים מידע עדכני אודות מלון מומלץ בירושלים והסביבה? אין צורך לשבור את הראש עוד! הנכם נמצאים באתר הנכון. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה רבבות אורחים רבים מרחבי הארץ והעולם כולו, היא עיר של חיבורים מיוחדים של קצוות. ירושלים הינה עיר בעלת עבר קדום עשיר אשר ממוזג להווה עם אופק לעתיד, בין שכונותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על המפגש הנדיר הזה שוכן מלון אוריינט המספק חווית נופש מפנקת מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

חווית אירוח

בית מלון אוריינט הוא שילוב מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית נופש יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לאורחיו.

בית מלון אוריינט נמצא בלב ליבה של העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופת הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירה ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

בית המלון הינו שותף חשוב גם בשמירה על רצף נופה האורבני החזותי המיוחד והמסורתי של ירושלים.

חוויה וויזואלית

במבנה מלון אוריינט ישנו מתחם גדול המכיל בנוסף חוויה חזותית מרתקת לשוהים בו והינה אוצרת בתוכה חיבור ייחודי של אומנות מודרנית יחד עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המחבר חדש מול ישן.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה המעניקה חוויה חושית של חגיגת טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו ביחד מספקים לאורחים במלון חוויה עשירה אשר מעניקה גם את הנפש והגוף.

נוף ייחודי

המלון אוריינט נחשב שותף חשוב מההיסטוריה של העיר ובהיותו שותף נכבד בפרוייקט שימור בתים היסטוריים בעיר והינו בעצמו חלק מהנוף האורבני המיוחד היפה של העיר.

זאת בנוסף למיקומו המרכזי בעיר ובלב המושבה הגרמנית שהינו מתחם רווי מסעדות חנויות וגם הוא איזור ציורי אשר גם הוא משקיף על נופה המדהים של ירושלים.

עיצוב

בניין בית המלון מורכב מעשר קומות וצמוד יחד עם מבנה שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. בניין מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון היפים בארץ הודות למיזוגם הכל כך מעניין של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ירושלים שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים האורבניים המרהיבים בעיר ובארץ. עניין מלון מומלץ בירושלים והסביבה בהחלט מעלה שאלות בקרב אנשים המתכננים נופש בבית מלון.

מוזיאון המלון

מלון אוריינט ירושלים מכיל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ומכיל אוצר מעניין של פריטים עתיקים מזמנם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

חדרים

הסוויטות גם הינן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים מרווחים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות מפוארות גדולות. חדרי האירוח הינם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרים של העיר.

סוויטות בית המלון

בקומה התשיעית של הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

הן נמצאות במבנה משומר העשוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אקסלוסיבי מיוחד במינו ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

מתקני בריאות

על גג בניין בית המלון באיזור הבריכה נמצא מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולים וטיפולי יופי שבו יכולים נופשי המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במקום. הספא האקסלוסיבי מציע טיפולי יופי ומציע שלל פעילויות נוספות מפנקות ביותר.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות טריות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. תפריט האוכל המוגש הינו בעל אופי ייחודי כיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות על פי שמות של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב אקסלוסיבי, בסגנון וברמה בינלאומית.

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים המבנה והיא מקורה. הבריכה החיצונית ממוקמת על גג בניין בית המלון בקומה העשירית. הבריכה ממוקמת במרכזו של מתחם ענק.

מספרת בית המלון גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון רחב של עיצוב שיער וטיפולי שיער מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של שוהי בית המלון.

אולם הכנסים

האולם מותאם למפגשים עיסקיים והוא מכיל בתוכו מספר חדרי ישיבות לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים המבקשים לקיים מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות מעל הכל

עורכים חיפוש אחר מידע אודות מלון מומלץ בירושלים והסביבה? ב- orient-hotel.com תוכלו לקבל את כל החומר שחיפשתם.

החניה לכל אורחי מלון אוריינט ירושלים הינה חינם וסמוכה המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חווית אירוח מושלמת באווירה ייחודית של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג נודע של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני בית המלון ללא יוצא מן הכלל כמו בתי המלון בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. לקוחות בית מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>