מלונות בירושלים ליד העיר העתיקה

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל מה שאתם צריכים לדעת אודות מלונות בירושלים ליד העיר העתיקה. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה מיליוני מטיילים רבים מרחבי מדינת ישראל והעולם כולו, הינה עיר של מיזוגים נדירים של הפכים. העיר הינה עיר בעלת עבר עשיר אשר משולב לחיים מודרניים עם פנים לעתיד, בין סמטאותיה בתוך הנוף היפה ובדיוק על החיבור המופלא הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים המספק חווית נופש מפנקת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט ירושלים הוא מיזוג מעניין של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חוויה בלתי נשכחת ויוקרתית לאורחים בבית המלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה אחרת

מלון אוריינט ירושלים הוא מיזוג ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

המלון נעשה שותף מרכזי גם בשמירה על המשכיות צביונה האורבני הוויזואלי המיוחד והעתיק של ירושלים.

מיקומו של בית המלון בבניין השימור ברחבי המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו מקנים לו את מראהו המעניין ויוצרים את האווירה של מפגש מעניין בין מסורת לקידמה ונותן מבט להתמזגות נדיר בין מסורת להווה בזכות היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של בניינים היסטורים בעיר ירושלים ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר ירושלים.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה המלון ישנו איזור מרווח הכולל בתוכו בנוסף חוויה אומנותית מדהימה למבקרים בו והינה אוצרת בתוכה מפגש ייחודי של אומנות מודרנית יחד עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המפגיש עבר מול הווה.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה היוצרת חוויה מדהימה של מגוון טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר כל אלו ביחד יוצרים לאורחים במלון חוויה בלתי נשכחת אשר מעניקה גם את הלב ואת הנשמה.

נוף עוצר נשימה

המלון קרוב מאד למתחמי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו ממוקם במרחק הליכה מן העיר העתיקה ובסמיכות לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד מקומות תיירותיים מעניינים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מעניינים נוספים וסמוך בנוסף למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות במרכז העיר.

המלון אוריינט מהווה חלק בלתי נפרד ממורשתה של העיר ירושלים ובהיותו שותף נכבד בעבודות שימור בתים היסטוריים בירושלים והוא בעצמו חלק מהנוף העירוני המיוחד הקסום של ירושלים.

עיצוב

בניין המלון בנוי מעשר קומות וצמוד יחד עם מבנה משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מבנה בית המלון נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בארץ הודות לשילובם הכל כך ייחודי של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים האורבניים המרהיבים בבירה ובארץ. מצאתם את הנתונים שאתם צריכים בעניין מלונות בירושלים ליד העיר העתיקה? אם עדיין לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו וננסה לעזור לכם.

אומנות

מלון אוריינט כולל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוצר מעניין של פריטים עתיקים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגת עבודות אומנות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות עכשוויות.

החדרים של מלון אוריינט

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון כולם הם עוצבו בעיצוב יוקרתי. החדרים הינם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

כמו כן כל החדרים כולםשל מלון אוריינט משקיפים לכיוון הנוף היפה של ירושלים הנשקף לעבר העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם מתוכננים ברמת גימור וברמת עיצוב יוקרתי ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחיותם המקסימאלית של המתארחים. ברוב החדרים ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעליים, מצעים נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

סוויטות המלון

הן שוכנות בבניין שעבר תהליך שימור העשוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי יוקרתי מיוחד במינו מסורתי ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה מסורתית.

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מהודר מרווח בקומה התשיעית.

יופי ופנאי

הבריכה הפנימית נמצאת בתוך המבנה והינה מוצלת. הבריכה החיצונית משקיפה לנוף היפה של ירושלים. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים סביבותיה.

המספרה גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולים מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של נופשי המלון.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות בריאותיות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מסקרן מגוון ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון אקסלוסיבי, בסגנון וברמה בינלאומית.

טיפולי היופי והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע טיפולי יופי ונותן שלל פעילויות נוספות מפנקות ביותר.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

האולם מותאם למפגשים עיסקיים והוא כולל בתוכו כמה חדרי ישיבות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים המבקשים לבצע מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות המלון

החניה לכל נופשי מלון אוריינט הינה בחינם וליד בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חווית אירוח מפנקת באווירה מיוחדת של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תקראו מידע עדכני לגבי מלונות בירושלים ליד העיר העתיקה.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני בית המלון כולם כמו בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. לקוחות מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>