שבת בבית מלון בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

אתר orient-hotel.com: כל האינפורמציה אודות שבת בבית מלון בירושלים. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה אלפי אורחים רבים מקצוות מדינת ישראל והעולם כולו, הינה עיר של מיזוגים מיוחדים של הפכים. מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של הבירה ירושלים.

בית מלון אוריינט הינו מיזוג מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית נופש קסומה ואיכותית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

חווית אירוח

מלון אוריינט ירושלים הינו מיזוג ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית נופש יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לנופשיו.

בית מלון אוריינט נמצא במרכז העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופתם של הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתיישב בעיר ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

המלון הוא חיבור ייחודי בין ישן לחדש, והוא נמצא במבנה של שימור כחלק ממבצע שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בעיר ירושלים.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה בית המלון ישנו מתחם מרווח הכולל בנוסף חוויה חזותית מרתקת לשוהים בו.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה המעניקה חוויה מדהימה של חגיגת טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים.

לב עיר הבירה

בית המלון נחשב שותף אינטגרלי מעברה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד בפרוייקט שימור בתים בעלי ערך היסטורי בירושלים והוא בעצמו חלק מהנוף האורבני המיוחד היפה של העיר.

בית המלון סמוך מאד לאיזורי בילוי חשובים נוספים בעיר והוא נמצא כשני קילומטר מן העיר העתיקה וסמוך לרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים אטרקטיביים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מתחמים תיירותים רבים מעניינים אחרים וקרוב גם למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכזה של ירושלים.

עולם העיצוב

בית המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים העירונים המרהיבים בעיר ובארץ. נושא שבת בבית מלון בירושלים בהחלט מעלה שאלות בקרב אנשים המתכננים חופשה במלון.

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המודרני של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרים שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים המלון הוא מיזוג ייחודי של סגנון בנייה בת זמננו עם סגנון בנייה מסורתית של מבנים שעברו תהליך שימור שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המעניין של מוטיבים ירושלמיים של העיר ביחד סממנים מודרניים הוא היוצר לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

אומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד רובד מסקרן של חווית נופש קסומה המרחיבה את הדעת שבית המלון  מציע לנופשים.

החדרים

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של העיר.

בבית המלון ישנם 243 חדרים יפים גדולים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. חדרי האירוח הם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנוחות.

הסוויטות של מלון אוריינט

הן שוכנות בתוך מבנה שעבר תהליך שימור הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו יוקרתי ייחודי מסורתי ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

בקומת הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

יופי ופנאי

טיפולי היופי והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. הספא היוקרתי מציע טיפולי יופי ונותן מגוון פעילויות נוספות כייפיות ביותר.

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך המבנה והיא מוצלת. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג בניין המלון בקומה העשירית. הבריכה נמצאת באמצעו של מתחם מרווח.

בקומה התחתונה של מבנה המלון שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

חדר האוכל של המלון הינו חדר אוכל מרווח, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט העשיר, האיכותי והמענג המוגש בו. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מעניין מגוון ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על הנוף היפה של ירושלים. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

אולם כנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות מעל הכל

כאן תמצאו חומר אודות שבת בבית מלון בירושלים.

החניה לכל לקוחות בית המלון היא חינם ובקירבת בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חווית אירוח מענגת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

בית המלון הוא חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בישראל וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי מקצועי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הינו מצטיין בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. נופשי המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>