איזה מלון הכי טוב בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

מלון אוריינט ירושלים שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר הינה מהמובילות בישראל והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים: הכל על איזה מלון הכי טוב בירושלים. העיר המקודשת לעם ישראל, סוחפת אליה המוני תיירים רבים מרחבי מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של חיבורים נדירים של הפכים. ירושלים היא עיר בעלת עבר מפואר אשר משולב למציאות עכשווית עם פנים לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה היפה ובדיוק על המפגש הנדיר הזה נמצא מלון אוריינט המציע חווית נופש קסומה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה גבוהה

המלון הינו שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לאורחיו.

בית מלון אוריינט הינו חיבור מעניין בין הישן לחדש, והוא נמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק ממבצע שימור בתים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

מיקומו של המלון בבניין השימור ברחבי המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי נותנים לו את מראהו הייחודי ונותנים את ההרגשה של מיזוג קסום בין ישן לחדש ונותן הצצה להתמזגות נדיר בין זמן העבר לעכשווי בזכות היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של מבנים היסטורים בעיר ומכאן גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר ירושלים.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין המלון ישנו איזור מרווח המכיל בנוסף חוויה וויזואלית מעניינת למתארחים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו יחד נותנים לשוהים במלון חוויה מיוחדת אשר מספקת גם את הלב ואת הנשמה.

נוף עוצר נשימה

הודות למיקום של מלון אוריינט במרכז העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נבנתה במחצית המאה התשע-עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ וקבעו בה את ביתם.

בנוסף למיקומו המרכזי ובלבה המושבה הגרמנית שהוא מתחם רווי מסעדות בוטיקים וגם הוא מתחם ציורי אשר גם הוא צופה על פני כל הנוף היפה של ירושלים.

חוויה לעיניים

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המודרני של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת העשויה מחומרי גלם שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים מזרחיים מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב מרתק של צורת בנייה מודרנית ושל סגנון בנייה עתיקה של מבנים משומרים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם הייחודי של אלמנטים אוריינטאליים של העיר ביחד אלמנטים חדשניים הוא היוצר לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

גם עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי בוצע על ידי מעצבים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. נושא איזה מלון הכי טוב בירושלים לרוב מעסיק לא מעט מטיילים המתכננים נופש בבית המלון.

הצד האומנותי

בית המלון כולל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוסף מעניין של פריטים עתיקים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

חדרי בית המלון

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרים של העיר.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הם מעוצבים בסגנון אקסלוסיבי. החדרים והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות בניין המלון.

הסוויטות גם הן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, מצעים נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

סוויטות המלון

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת ויציאה לגינה פרטית וגודלה 36 מ"ר.

בקומת הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך כל היום.

בריאות

חדר האוכל של המלון הינו חדר אוכל רחב ידיים, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומעניק לאורחינו בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט המגוון, הטרי והמענג המוגש בו. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון ייחודי עשיר ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר הנוף המדהים של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אקסלוסיבי, בסגנון וברמה בינלאומית.

בבית המלון קיימות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית נמצאת על גג מבנה המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ויופי המוצעים בסביבתה.

בקומתו התחתונה של מבנה מלון אוריינט ירושלים ישנה מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

טיפולי היופי והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. הספא היוקרתי מציע טיפולי יופי ונותן שפע פעילויות נוספות כייפיות ביותר.

אולם הכנסים של המלון

בבית המלון ישנו אולם מרווח מרהיב ומעוצב בעיצוב אלגנטי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

מחפשים אינפורמציה על איזה מלון הכי טוב בירושלים? ב- חובבי מלון אוריינט ירושלים תמצאו את מה שחיפשתם.

החניה לכל אורחי בית המלון היא בחינם וליד בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חווית אירוח מושלמת באווירה מיוחדת של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג נודע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. נופשי מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>