מלון בסוכות בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

בית מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר הינה מהמובילות בארץ והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתם צריכים נתונים על מלון בסוכות בירושלים? אל לכם לחפש עוד. הגעתם לאתר הטוב ביותר. בעיר ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא של אלפי שנות היסטוריה. ירושלים הינה עיר בעלת עבר מפואר אשר מחובר להווה עם אופק לעתיד, בין שכונותיה בתוך הנוף הקסום ובדיוק על קו התפר המופלא הזה שוכן מלון אוריינט המציע חווית נופש מפנקת מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

חווית אירוח

מיקומו של מלון אוריינט בבניין השימור ברחבי המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו נותנים לו את אופיו הייחודי ויוצרים את התחושה של שילוב מעניין בין ישן לחדש ומאפשר מבט להתמזגות נדיר בין עבר לימינו בזכות היותו חלק מפרוייקט שימורם של בניינים היסטורים בעיר ומכאן גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר ירושלים.

המלון הוא שילוב מסקרן של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

בית המלון נעשה שותף אינטגרלי גם בשמירה על המשכיות צביונה העירוני החזותי היפה והמסורתי של הבירה.

חוויה אומנותית

במבנה המלון ישנו איזור גדול המכיל בנוסף חוויה וויזואלית מדהימה למבקרים בו.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה מרוממת של חגיגת טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו יחד נותנים למתארחים במלון חוויה מיוחדת אשר מעניקה גם את הנפש והגוף.

מיקום ונוף

והודות למיקומו המרכזי בעיר ובלבה המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות בוטיקים וגם הינו איזור ציורי אשר גם הוא משקיף על נופה המרהיב של העיר ירושלים.

הודות למיקומו של מלון אוריינט ירושלים בלב העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נבנתה במחצית המאה התשע-עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל והקימו בה את מושבם.

עיצוב מרהיב

בית המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים האורבניים היפים בבירה ובארץ. מצאתם את המידע שאתם צריכים בנושא מלון בסוכות בירושלים? במידה ולא, פנו אלינו ונשמח לסייע לכם.

בניין בית המלון בנוי מעשר קומות ומשולב יחד עם בניין משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון היפים בארץ הודות לחיבורם הכל כך מעניין של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

אומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד רובד מעניין של חווית אירוח מדהימה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  נותן לשוהים בו.

החדרים

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים גדולים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות מפוארות מרווחות. החדרים והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות בניין בית המלון.

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של ירושלים.

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת לאורחים אנשי העסקים שבהם לעבוד בנחת.

סוויטות המלון

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מהודר גדול בקומה התשיעית.

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת ויציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

מתקני בריאות

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך הבניין והינה מקורה. הבריכה החיצונית ממוקמת על גג בניין המלון בקומה העשירית. הבריכה נמצאת באמצעו של איזור ענק.

בקומה התחתונה של בניין המלון ישנה מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות עשירות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מיוחד מגוון ומסורתי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אלגנטי, בסגנון וברמה בינלאומית.

בגג בניין המלון באיזור הבריכה קיים מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולים וטיפולי יופי אשר בו יכולים מתארחי בית המלון לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במתחם. הספא האקסלוסיבי נותן טיפולי אסתטיקה ומספק שפע פעילויות בריאותיות נוספות כייפיות ביותר.

אולם כנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

עורכים חיפוש אחר אינפורמציה בנושא מלון בסוכות בירושלים? באתר orient-hotel.com תוכלו לקבל את מה שרציתם לדעת.

המלון מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית אפשרות גישה והוא נותן גישה קלה בטיחותית ויעילה לאורחים אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כנופשים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח נוחה, בטיחותית ומהנה באופן מקסימאלי. החופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חוויית נופש מענגת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

בית המלון הינו חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בארץ וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות מקצועי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הוא מצטיין בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. נופשי המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>