מלון עם גקוזי בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

חובבי מלון אוריינט ירושלים: הכל בנושא מלון עם גקוזי בירושלים. העיר המקודשת לעם ישראל, מושכת אליה מיליוני תיירים רבים מרחבי ישראל והעולם כולו, היא עיר של חיבורים נדירים של ניגודים. מלון אוריינט מציע חגיגה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

בית מלון אוריינט הינו שילוב מיוחד של מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית אירוח קסומה ואקסלוסיבית לאורחים בבית המלון ולשוהים בו.

חוויה מושלמת

שילוב מעניין זה מתבטא בנוסף מבחינה וויזואלית בארכיטקטורת בניין המלון שצורת הקו העיצובי שלו הינו חדשני מושקע ומושלב יחד עם סגנון בנייה מסורתי בסטנדרט בינלאומית.

המלון הינו שותף חשוב גם בשמירה על רצף יופיה האורבני החזותי הייחודי והעתיק של העיר.

מיקומו של המלון בבניין שעבר תהליך שימור בלב המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו נותנים לו את מראהו הייחודי ויוצרים את האווירה של מיזוג מיוחד בין מסורת לקידמה ויוצר מבט לנקודת מפגש נדיר בין זמן העבר לעכשווי על ידי היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של מבנים היסטורים בעיר ירושלים ובנוסף גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של ירושלים.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין המלון ישנו איזור מרווח המציע גם חוויה אומנותית מרתקת למתארחים בו.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה חושית של חגיגת טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו גם יחד מציעים למתארחים בבית המלון חוויה ייחודית אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

נוף עוצר נשימה

בית המלון סמוך מאד לאיזורי בילוי עיקריים נוספים בעיר והוא נמצא כשני קילומטרים מהעיר העתיקה והוא קרוב לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד אתרים תיירותיים אטרקטיביים כגון הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מרתקים אחרים וסמוך גם למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכזה של הבירה.

בית מלון אוריינט ירושלים נעשה חלק אינטגרלי ממורשתה של העיר והינו שותף נכבד בפרוייקט שימור בתים היסטוריים בירושלים והוא בעצמו חלק מנופה העירוני הייחודי היפה של העיר.

עולם העיצוב

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וקו עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרי בנייה ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב ייחודי של שיטת בנייה חדישה עם סגנון בנייה ישנה של בניינים עתיקים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המעניין של סממנים אוריינטאליים של העיר יחד עם אלמנטים עכשווים הינו המעניק לבית המלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ירושלים שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים האורבניים היפים בירושלים ובארץ. מצאתם את מה שאתם צריכים בנושא מלון עם גקוזי בירושלים? במידה ולא, פנו אלינו ונשמח לעזור לכם.

נופש לחובבי אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד רובד ייחודי של חווית נופש מדהימה המרחיבה את הדעת שבית המלון  נותן למתארחים.

החדרים

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם עשויים בסטנדרט גימור ובעיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחותם המקסימאלית של הנופשים. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרים מדהימים גדולים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות בניין המלון.

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של מלון אוריינט משקיפים לכיוון נופה המדהים של העיר הנשקף לעבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

הסוויטות

הן שוכנות במבנה משומר הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו יוקרתי קסום עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה מסורתית.

בקומה התשיעית של הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

מתקני בריאות

בקומתו התחתונה של בניין בית המלון ממוקמת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

על גג בניין המלון באיזור הבריכה קיים מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולי בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים מתארחי המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במקום. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

במלון אוריינט ישנן שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית נמצאת בגג מבנה בית המלון בקומה העליונה. הבריכה נמצאת במרכזו של איזור מרווח.

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות עשירות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מעניין מגוון ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה על נופה היפה של ירושלים. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

שירות המלון

מחפשים מידע עדכני אודות מלון עם גקוזי בירושלים? כאן באתר orient-hotel.com תוכלו לקבל את כל מה שרציתם לדעת.

החניה לכל מתארחי המלון הינה בחינם וליד בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חווית אירוח מפנקת באווירה מיוחדת של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג ידוע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. מלון אוריינט ירושלים הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בישראל אשר היא קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי השירות המלונאי והינה המובילה בארץ ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>