שבועות אוריינט ירושלים 2019

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

בית מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר הינה מהמובילות בארץ והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

הנכם מחפשים אחר מידע עדכני בנושא שבועות אוריינט ירושלים 2019? אין סיבה לבצע חיפושים עוד. אתם נמצאים במקום הטוב ביותר. העיר המקודשת לעם ישראל, סוחפת אליה מיליוני מטיילים רבים מרחבי הארץ והעולם כולו, הינה עיר של מיזוגים נדירים של קצוות. מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של העיר ירושלים.

חוויה בלתי נשכחת

מלון אוריינט ירושלים ממוקם בלב ליבה של העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופתם של הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ הקודש ולהתיישב בבירה ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

בית המלון הינו שותף חשוב גם בשמירה על רצף צביונה האורבני הוויזואלי המיוחד והעתיק של עיר הבירה.

המלון הוא מיזוג מיוחד של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין המלון ישנו מתחם מרווח המכיל גם חוויה אומנותית מדהימה למתארחים בו.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת המעניקה חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו ביחד מציעים לשוהים במלון חוויה ייחודית אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

לב עיר הבירה

הודות למיקומו של בית מלון אוריינט בלב העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר הוקמה במאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ וקבעו בה את מושבם.

מלון אוריינט קרוב מאד למתחמי בילוי עיקריים נוספים בעיר והוא נמצא כשני קילומטרים מהעיר העתיקה והוא קרוב לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד מקומות תיירותיים מעניינים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים נוספים וקרוב בנוסף למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות הקיימות במרכז העיר.

עיצוב

בית המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים העירונים המרהיבים בירושלים ובארץ. מצאתם את הנתונים שחיפשתם בנושא שבועות אוריינט ירושלים 2019? אם עדיין לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשתדל לענות לכם.

מבנה מלון אוריינט בנוי מעשר קומות וממוזג יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מיזוגם המיוחד של אלמנטים אתניים של העיר יחד עם מוטיבים עכשווים הוא המעניק לבית המלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

מוזיאון המלון

מלון אוריינט ירושלים כולל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים ומכיל אוצר מיוחד של פריטים עתיקים מתקופתם של הטמפלרים לצד אירוח עבודות אומנות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות מודרניות.

חדרים

במלון ישנם 243 חדרים מדהימים גדולים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות מפוארות גדולות. החדרים הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של המלון פונים אל נופה המרהיב של העיר הנשקף לכיוון העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

החדרים והסוויטות של המלון הינם בנויים בסטנדרט גימור וברמת עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחותם המירבית של האורחים. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעליים, כלי מיטה נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

הסוויטות

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת עם אפשרות יציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

בקומת הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

מתקני הבריאות של המלון

בגג מבנה מלון אוריינט באיזור הבריכה נמצא מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן פעילויות בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים נופשי מלון אוריינט לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במתחם. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע טיפולי אסתטיקה ומציע שלל פעילויות בריאותיות נוספות מהנות ביותר.

בקומה התחתונה של בניין המלון שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות מגוונות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. תפריט האוכל המוצע הוא בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות על פי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על נופה היפה של ירושלים. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו ערב לחיך עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

הבריכה הפנימית ממוקמת בפנים הבניין והינה מוצלת. הבריכה החיצונית ממוקמת על גג מבנה בית המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים סביבה.

אולם הכנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

שירות ואיכות

מלון אוריינט מונגש לנכים אשר להם בעיית נגישות והוא מאפשר גישה קלה בטיחותית ויעילה ללקוחות אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כאורחים בעלי מוגבלויות חווית אירוח יעילה, בטוחה ומהנה ביותר. חופשה במלון אוריינט תבטיח למתארחים בו חווית אירוח מענגת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג ידוע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. לקוחות המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

מחפשים אינפורמציה אודות שבועות אוריינט ירושלים 2019? כאן באתר orient-hotel.com תגלו את החומר שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>