לילה בירושלים מלון

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

מלון אוריינט הוא שילוב מיוחד של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חוויה מהממת ואיכותית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

אתר orient-hotel.com – כל האינפורמציה אודות לילה בירושלים מלון. העיר המקודשת לעם ישראל, קוראת אליה המוני מטיילים רבים מקצוות מדינת ישראל והעולם כולו, הינה עיר של שילובים מיוחדים של קצוות. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

אירוח ברמה גבוהה

המלון נעשה שותף מרכזי גם בשמירה על המשכיות נופה האורבני הוויזואלי הייחודי והמסורתי של ירושלים.

בית המלון שוכן בלב ליבה של העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופתם של הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ הקודש ולהתמקם בבירתה ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

מלון אוריינט הינו מיזוג מסקרן של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית נופש יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לאורחיו.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין בית המלון ישנו לובי גדול הכולל גם חוויה אומנותית מעניינת לאורחים בו.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה מדהימה של חגיגת טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו ביחד יוצרים למתארחים בבית המלון חוויה עשירה אשר מעניקה גם את הלב ואת הנשמה.

נוף ייחודי

הודות למיקומו של מלון אוריינט ירושלים במרכזה של העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נוסדה במאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ והקימו בה את מושבם.

מלון אוריינט קרוב מאד למוקדי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והינו נמצא במרחק שני קילומטרים מהעיר העתיקה וסמוך לרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים אטרקטיביים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מתחמים תיירותים רבים מעניינים נוספים וסמוך בנוסף למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכז ירושלים.

עיצוב מרהיב

הן עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי נעשה על ידי מעצבי פנים ואדריכלים בעלי שם עולמי. עניין לילה בירושלים מלון לרוב מעלה שאלות בקרב מטיילים רבים המתכננים נופש בבית המלון.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרי גלם ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים אוריינטלים בית המלון הוא חיבור ייחודי של צורת בנייה בת זמננו ושל סגנון בנייה ישנה של מבנים שעברו תהליך שימור שהם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם המיוחד של אלמנטים ירושלמיים של העיר ביחד אלמנטים בני זמננו הינו המעניק למלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

אומנות

בית המלון אוצר בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ומכיל אוסף מיוחד של פריטים היסטוריים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

חדרים

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת למתארחים העיסקיים שבהם לעבוד בנוחות.

במלון ישנם 243 חדרי אירוח יפים מרווחים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. חדרי האירוח והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות בניין המלון.

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של בית המלון צופים אל נופה היפה של ירושלים הניבט אל העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

הסוויטות של מלון אוריינט

הן שוכנות בתוך מבנה שעבר תהליך שימור העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אקסלוסיבי ייחודי מסורתי באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

כל הסוויטות הינן מחוברות לטרקלין פרטי מהודר רחב בקומה התשיעית.

מתקני בריאות

במלון קיימות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת על גג בניין המלון בקומה העליונה. הבריכה ממוקמת באמצעו של מתחם ענק.

חדר האוכל של בית המלון הוא חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחים בו חוויה קולינרית עשירה, הודות לתפריט הססגוני, הרענן והמענג המוגש בו. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מסקרן מגוון ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על נופה הקסום של ירושלים. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

המספרה גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון גדול של עיצוב שיער וטיפולי שיער מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של נופשי המלון.

אולם הכנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

איכות ללא פשרות

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לגלות חומר אודות לילה בירושלים מלון.

המלון מונגש לבעלי צרכים מיוחדים אשר להם בעיית נגישות והוא מאפשר גישה נוחה בטוחה ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כנופשים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח נעימה, בטוחה ומהנה באופן מירבי. חופשה במלון אוריינט תבטיח למתארחים בו חווית אירוח מושלמת באווירה מיוחדת של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים הינו חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי איכותי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הינו נודע בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני בית המלון כולם כמו מלונות בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. בית המלון הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי השירות המלונאי והיא המובילה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>