ישרוטל אוריינט ירושלים מחיר

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

הנכם מחפשים אינפורמציה לגבי ישרוטל אוריינט ירושלים מחיר? אין צורך להשתגע עוד! הגעתם לאתר הטוב ביותר. בלב ירושלים, העיר המקפלת בתוכה פלא במשך אלפי שנות היסטוריה. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של הבירה ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המעניק חווית נופש מהממת ואקסלוסיבית למתארחים במלון ולשוהים בו.

חוויה בלתי נשכחת

שילוב מיוחד זה בא לידי ביטוי גם מבחינה וויזואלית בארכיטקטורת מבנה בית המלון שאופי הקו העיצובי שלו הינו מודרני יוקרתי ומושלב ביחד עם סגנון בנייה ישן וברמה בינלאומית.

מלון אוריינט נמצא בלב ליבה של העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופת הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ הקודש ולהתמקם בבירה ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

המלון הופך שותף מרכזי גם בשמירה על רצף יופיה האורבני הוויזואלי היפה והעתיק של ירושלים.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין בית המלון ישנו מתחם גדול המכיל גם חוויה וויזואלית מרתקת לאורחים בו.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת הנותנת חוויה מדהימה של מגוון טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו ביחד מציעים למתארחים בבית המלון חוויה עשירה אשר מספקת גם את הלב ואת הנשמה.

מיקום ונוף

הודות למיקום של בית המלון במרכז העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נוסדה במאה התשע עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ וקבעו בה את מושבם.

המלון קרוב מאד למתחמי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והינו ממוקם במרחק שני קילומטרים מהעיר העתיקה ובסמיכות למדרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד מקומות תיירותיים אטרקטיביים דוגמת הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מקומות תיירותים רבים מרתקים נוספים וסמוך גם למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות הקיימות במרכז הבירה.

עיצוב

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המודרני של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה המעוצבת מחומרי גלם ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים המלון הוא חיבור מרתק של סגנון בנייה מודרנית עם סגנון בנייה ישנה של בניינים ישנים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה המלון נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בארץ הודות לחיבורם הכל כך מעניין של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ירושלים שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים העירונים היפים בעיר ובארץ. נושא ישרוטל אוריינט ירושלים מחיר לרוב מטריד אנשים המתכננים נופש במלון.

מוזיאון המלון

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד גוון ייחודי של חווית נופש מדהימה המעשירה את הדעת שהמלון  מספק לנופשים.

החדרים

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל המלון פונים לעבר נופה הקסום של העיר הנשקף אל העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

כל החדרים והסוויטות בבית המלון כולם הם מעוצבים בסטייל יוקרתי. חדרי האירוח הינם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם מתוכננים ברמת גימור וברמת עיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחיותם המקסימאלית של המתארחים. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנחת.

הסוויטות של מלון אוריינט

הינן שוכנות בבניין משומר הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אלגנטי קסום מסורתי ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מהודר מרווח בקומה התשיעית.

בריאות

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים הבניין והיא מוצלת. הבריכה החיצונית צופה על נופה המדהים של העיר. הבריכה נמצאת באמצעו של איזור ענק.

על גג מבנה בית המלון במתחם הבריכה נמצא מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולים וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים נופשי בית המלון לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במקום. הספא היוקרתי מציע טיפולי אסתטיקה ומספק שפע פעילויות נוספות מפנקות ביותר.

בקומתו התחתונה של בניין מלון אוריינט שוכנת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הינו חדר אוכל גדול, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומשרה למתארחים בו חוויה קולינרית מענגת, הודות לתפריט העשיר, הרענן והערב המוצע בו. התפריט המוגש הוא בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות לפי שמותיהן של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את המזון הניתן בהתאם. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל רמת שירות גבוה. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

אולם כנסים

האולם מותאם למפגשים עיסקיים והוא כולל בתוכו מספר חדרי התוועדות לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים המעוניינים לבצע פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

איכות ללא פשרות

החניה לכל לקוחות המלון היא חינם וליד המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חווית אירוח מפנקת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

עורכים חיפוש אחר נתונים בנושא ישרוטל אוריינט ירושלים מחיר? ב- orient-hotel.com תוכלו למצוא את כל החומר שחיפשתם.

בית המלון הינו חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בישראל וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי מקצועי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הוא מצטיין בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כמותג בענף המלונאות כולו. בית המלון הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בארץ שהינה פועלת כבר מאז  1980, עם ניסיון רב בתחומי השירות המלונאי והיא המובילה בארץ ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>