מסעדת סמדר אוריינט ירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

אתם מבצעים חיפוש אחר מידע על מסעדת סמדר אוריינט ירושלים? אין צורך לבצע חיפושים עוד! הגעתם לאתר הנכון. בבירת ישראל ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין במשך אלפי שנות עבר היסטורי. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר הינה מהראשונות בישראל והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חווית אירוח

שילוב מעניין זה מתבטא בנוסף מבחינה וויזואלית בצורת מבנה המלון שאופי הקו העיצובי שלו הוא חדשני איכותי ומושלב יחד עם אופי ארכיטקטורה ישן בסטנדרט בינלאומית.

מיקומו של בית המלון במבנה שעבר תהליך שימור ברחבי המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו נותנים לו את אופיו הייחודי ונותנים את התחושה של מפגש מיוחד בין ישן לחדש ומאפשר הצצה להתמזגות נדיר בין זמן העבר למודרניזציה על ידי היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של בתים בעלי עבר היסטורי בירושלים ובנוסף גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר.

מלון אוריינט ירושלים הינו שילוב מיוחד בין הישן לחדש, ונמצא במבנה שעבר תהליך שימור כחלק מפרויקט שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בעיר.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה מלון אוריינט ישנו לובי מרווח המכיל גם חוויה אומנותית מרתקת למתארחים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת המעניקה חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

נוף עוצר נשימה

מלון אוריינט סמוך מאד לאיזורי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והינו ממוקם במרחק שני קילומטרים מהעיר העתיקה והוא סמוך לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד מקומות תיירותיים חשובים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים אחרים וקרוב גם למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכז ירושלים.

הודות למיקומו של בית המלון במרכז העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נוסדה במחצית המאה התשע-עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ והקימו בה את ביתם.

עיצוב מרהיב

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה המעוצבת מחומרי גלם שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים המלון הוא מיזוג מרתק של שיטת בנייה עכשווית עם סגנון בנייה מסורתית של מבנים משומרים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. בניין בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בארץ הודות לשילובם הכל כך ייחודי של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ירושלים שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים האורבניים המרהיבים בבירה ובארץ. עניין מסעדת סמדר אוריינט ירושלים לרוב מעלה שאלות בקרב אנשים המתכננים חופשה בבית המלון.

הצד האומנותי

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד רובד ייחודי של חווית נופש קסומה המעשירה את הדעת שהמלון  מספק לשוהים בו.

החדרים של מלון אוריינט

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של ירושלים.

בבית המלון ישנם 243 חדרים מדהימים גדולים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות מפוארות מרווחות. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות מבנה המלון.

הסוויטות גם הן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

הינן נמצאות בתוך מבנה משומר הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אקסלוסיבי מיוחד במינו עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

בקומה התשיעית של הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך כל היום.

מתקני בריאות

חדר האוכל של בית המלון הינו חדר אוכל רחב ידיים, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומעניק לאורחים בו חוויה קולינרית עשירה, הודות לתפריט הססגוני, האיכותי והמענג המוצע בו. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מעניין עשיר ואותנטי של טעמים. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בעיצוב אלגנטי, באווירה וברמה בינלאומית.

בקומתו התחתונה של מבנה מלון אוריינט ירושלים ממוקמת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

טיפולי היופי ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. הספא היוקרתי נותן למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים הבניין והיא מקורה. הבריכה החיצונית שוכנת על גג בניין המלון בקומה העליונה. הבריכה נמצאת במרכזו של מתחם ענק.

אולם הכנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

שירות המלון

החניה לכל לקוחות בית המלון הינה חינם וסמוכה המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט תבטיח לאורחים בו חווית אירוח מושלמת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

צריכים נתונים אודות מסעדת סמדר אוריינט ירושלים? באתר orient-hotel.com תוכלו למצוא את מה שחיפשתם.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני בית המלון ללא יוצא מן הכלל כמו מלונות בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. לקוחות בית מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>