מלונות מומלצים בירושלים 5 כוכבים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל המידע על מלונות מומלצים בירושלים 5 כוכבים. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה המוני מטיילים רבים מרחבי ישראל והעולם כולו, היא עיר של חיבורים מעניינים של ניגודים. העיר היא עיר בעלת עבר מפואר אשר מחובר להווה עם פנים לעתיד, בין סמטאותיה בתוך הנוף היפה ובדיוק על המפגש המופלא הזה שוכן מלון אוריינט ירושלים המציע חווית אירוח מענגת מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר היא מהמובילות בישראל והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה בלתי נשכחת

המלון הינו שותף חשוב גם בשמירה על המשכיות יופיה האורבני הוויזואלי היפה והמסורתי של עיר הבירה.

בית המלון הינו שילוב מיוחד של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

מיקומו של מלון אוריינט בבניין המשומר ברחבי המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי נותנים לו את מראהו המעניין ומעבירים את התחושה של שילוב מדהים בין ישן לחדש ומאפשר מבט להתמזגות נדיר בין תקופות קודמות להווה על ידי היותו חלק מפרוייקט שימורם של מבנים היסטורים בעיר ירושלים ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של ירושלים.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין בית המלון ישנו מתחם מרווח המכיל גם חוויה חזותית מדהימה לאורחים בו והינה אוצרת בתוכה מיזוג מיוחד של אומנות מודרנית יחד עם פריטי אוסף אריכאולוגי המפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת המעניקה חוויה חושית של מגוון טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של העיר כל אלו יחד נותנים למתארחים בבית המלון חוויה בלתי נשכחת אשר מעניקה גם את הנפש והגוף.

נוף ייחודי

והודות למיקומו בלב ירושלים ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות בוטיקים וגם הוא איזור מרהיב אשר גם הינו חולש על פני כל נופה המרהיב של העיר.

בית מלון אוריינט ירושלים נחשב שותף חשוב מעברה של העיר ירושלים והינו שותף נכבד בשימור מבנים בעלי ערך היסטורי בירושלים והינו בעצמו חלק מהנוף העירוני הייחודי היפה של העיר.

חוויה לעיניים

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן אווירה של יוקרה עכשווית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב אלגנטי. מצאתם את מה שאתם מחפשים בעניין מלונות מומלצים בירושלים 5 כוכבים? במידה ולא, פנו אלינו ונשתדל לסייע לכם.

מבנה מלון אוריינט ירושלים מורכב מעשר קומות ומחובר יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מיזוגם הייחודי של אלמנטים אתניים של העיר יחד עם אלמנטים מודרניים הוא המעניק לבית המלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

אומנות

מלון אוריינט ירושלים כולל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים הכולל אוסף נדיר של פריטים עתיקים מזמנם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות מודרניות.

חדרים

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הינם בעיצוב בקו יוקרתי. חדרי האירוח הינם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של בית המלון משקיפים לעבר הנוף המדהים של ירושלים הנשקף אל העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם עשויים בסטנדרט גימור ובעיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחיותם המירבית של האורחים. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים וכוללים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שבהם לעבוד בנוחות.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן מחוברות לטרקלין פרטי מהודר גדול בקומה התשיעית.

הינן נמצאות במבנה משומר העשוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון יוקרתי מיוחד במינו עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

מתקני הבריאות של המלון

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות בריאותיות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מיוחד מגוון ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר נופה המרהיב של ירושלים. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו ערב לחיך מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

בבית המלון ישנן שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה לנוף המדהים של העיר ירושלים. הבריכה נמצאת באמצעו של איזור מרווח.

טיפולי האסתטיקה ופנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. הספא היוקרתי נותן טיפולי אסתטיקה ומספק שפע פעילויות בריאותיות נוספות מהנות ביותר.

בקומה התחתונה של מבנה מלון אוריינט ירושלים ישנה מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים של המלון

אולם הכנסים מתאים למפגשים עיסקיים והוא מכיל בתוכו מספר חדרי ישיבות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים המבקשים לבצע פגישה עיסקית, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות מעל הכל

זקוקים למידע על מלונות מומלצים בירושלים 5 כוכבים? באתר orient-hotel.com תגלו את החומר שחיפשתם.

בית המלון הוא חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות מקצועי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הינו נודע בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. נופשי בית המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

בית המלון מותאם לבעלי צרכים מיוחדים אשר להם בעיית אפשרות גישה והוא מספק כניסה נוחה בטוחה ויעילה ללקוחות אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כמתארחים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש יעילה, בטוחה וכייפית באופן מירבי. החופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חוויית נופש מענגת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>