אוריינט כרטיס בריכה

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

אתם מבצעים חיפוש אחר מידע לגבי אוריינט כרטיס בריכה? אל תחפשו יותר. הגעתם למקום הנכון. העיר המקודשת לעם ישראל, קוראת אליה מיליוני מטיילים רבים מרחבי מדינת ישראל והעולם כולו, הינה עיר של חיבורים מעניינים של ניגודים. מלון אוריינט מאפשר חגיגה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של העיר ירושלים.

בית מלון אוריינט הוא שילוב מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המעניק חווית נופש בלתי נשכחת ויוקרתית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

חוויה מושלמת

המלון נעשה שותף חשוב גם בשמירה על רצף נופה העירוני הוויזואלי היפה והמסורתי של העיר.

מלון אוריינט הוא שילוב ייחודי של מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית נופש יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לנופשיו.

מיקומו של המלון בבניין המשומר בלב המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי נותנים לו את מראהו המעניין ונותנים את ההרגשה של מפגש מרתק בין ישן לחדש ונותן הצצה לחיבור נדיר בין תקופות עבר לחדשנות על ידי היותו חלק מפרוייקט שימורם של בתים בעלי עבר היסטורי בעיר ובנוסף גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של ירושלים.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין המלון ישנו איזור גדול הכולל בתוכו בנוסף חוויה חזותית מרתקת לשוהים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו ביחד נותנים לאורחים בבית המלון חוויה מיוחדת אשר מעניקה גם את הרוח וגם את הגוף.

נוף ייחודי

הודות למיקומו של מלון אוריינט במרכזה של העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נבנתה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל והקימו בה את ביתם.

זאת בנוסף למיקומו בלב ירושלים ובלב המושבה הגרמנית שהינו מתחם רווי מסעדות בוטיקים וגם הינו מתחם מרהיב אשר גם הינו צופה על פני נופה המרהיב של ירושלים.

דיזיין

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי נעשה על ידי אנשי עיצוב וארכיטקטים בעלי שם עולמי. עניין אוריינט כרטיס בריכה הינו מעלה שאלות בקרב לא מעט מטיילים המתכננים נופש בבית המלון.

מבנה מלון אוריינט בנוי מעשר קומות וצמוד יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מיזוגם הייחודי של אלמנטים מזרחיים של העיר ביחד אלמנטים בני זמננו הוא המעניק למלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד גוון מסקרן של חווית נופש קסומה המרחיבה את הדעת שהמלון  נותן למתארחים.

חדרים

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרים מדהימים מרווחים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות מפוארות מרווחות. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות בניין בית המלון.

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה החורפיים של העיר.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים עם אפשרות יציאה לגינה פרטית בגודל 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מפואר מרווח בקומה תשע.

מתקני הבריאות

טיפולי היופי והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. הספא האקסלוסיבי מציע יותר מ- 70 טיפולי גוף.

בקומתו התחתונה של בניין המלון ממוקמת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

חדר האוכל של המלון הוא חדר אוכל מרווח, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומעניק לאורחינו בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט הססגוני, הטרי והמענג המוגש בו. תפריט האוכל המוצע הוא בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות לפי שמות של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל הניתן בהתאם. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף המלון ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב אקסלוסיבי, באווירה וברמה בינלאומית.

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך הבניין והינה מקורה. הבריכה החיצונית נמצאת על גג בניין המלון בקומה עשר. הבריכה נמצאת במרכזו של מתחם גדול.

אולם הכנסים

בבית המלון ישנו אולם מרווח מפואר ומעוצב בקו אקסלוסיבי המשמש גם כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות והאיכות של בית המלון

כאן תוכלו לקרוא חומר לגבי אוריינט כרטיס בריכה.

החניה לכל לקוחות מלון אוריינט הינה חינם וסמוכה בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה ייחודית של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כשם דבר בענף המלונאות כולו. אורחי המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות עיסקיות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>