מלון בירושלים ליד ממילא

מבצעים חמים

מלון אוריינט

מלון אוריינט הוא שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המעניק חווית אירוח קסומה ויוקרתית לנופשים במלון ולשוהים בו.

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל מה שאתם צריכים להבין בנושא מלון בירושלים ליד ממילא. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה אלפי תיירים רבים מכל קצוות הארץ והעולם כולו, הינה עיר של שילובים מיוחדים של קצוות. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חוויה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

אירוח ברמה גבוהה

בית המלון ממוקם במרכז העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופת הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירה ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

מלון אוריינט ירושלים הינו שותף אינטגרלי גם בשמירה על המשכיות נופה העירוני החזותי המיוחד והעתיק של הבירה.

שילוב מעניין זה בא לידי ביטוי גם מבחינה וויזואלית בצורת בניין בית המלון שסגנון העיצוב שלו הוא מודרני אקסלוסיבי וממוזג יחד עם סגנון ארכיטקטורה מסורתי וברמה בינלאומית.

חוויה וויזואלית

במבנה בית המלון ישנו לובי גדול המכיל בנוסף חוויה אומנותית מעניינת לאורחים בו.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת המעניקה חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו יחד מספקים לאורחים במלון אוריינט חוויה ייחודית אשר מספקת גם את הלב ואת הנשמה.

לב עיר הבירה

בית המלון קרוב מאד לאיזורי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והינו ממוקם כשני קילומטרים מהעיר העתיקה ובסמיכות לרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים מעניינים כגון הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים אחרים וסמוך גם למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכז הבירה.

בית מלון אוריינט ירושלים מהווה שותף חשוב ממורשתה של ירושלים והינו שותף נכבד בפרוייקט שימור בתים היסטוריים בעיר והינו בעצמו חלק מהנוף האורבני המיוחד היפה של ירושלים.

עיצוב

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הוא מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות עכשווית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב נקי. עניין מלון בירושלים ליד ממילא בהחלט מעלה שאלות בקרב אנשים המתכננים נופש בבית מלון.

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרי בנייה מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים המלון הוא מיזוג מרתק של שיטת בנייה חדשה עם סגנון בנייה ישנה של בתים שעברו תהליך שימור שהם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם המיוחד של אלמנטים אתניים של העיר יחד עם אלמנטים מודרניים הינו הנותן למלון את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

נופש לחובבי אומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד רובד מסקרן של חווית אירוח מדהימה המעשירה את הדעת שהמלון  מציע למבקרים.

החדרים של מלון אוריינט

במלון ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים מרווחים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות מבנה בית המלון.

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של המלון פונים לעבר נופה המרהיב של ירושלים הנשקף לעבר העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם עשויים בסטנדרט גימור בקו עיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחותם המקסימאלית של האורחים. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים עם אפשרות יציאה לחצר פרטית בגודל 36 מ"ר.

בקומה התשיעית של הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

מתקני היופי והפנאי

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות בריאותיות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מעניין עשיר ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בסגנון אלגנטי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

בבית המלון ישנן שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת על גג בניין המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ויופי המסופקים סביבה.

המספרה מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולי שיער רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של אורחי המלון.

על גג מבנה בית המלון באיזור הבריכה ישנו מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולים וטיפולי יופי אשר בו יכולים מתארחי בית המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במתחם. הספא היוקרתי נותן טיפולי אסתטיקה ונותן מגוון פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

אולם כנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

באתר orient-hotel.com תוכלו לגלות מידע לגבי מלון בירושלים ליד ממילא.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג נודע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון כולם ככל מלונות בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. בית מלון אוריינט הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בישראל אשר היא קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחום השירות המלונאי והיא המובילה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

החניה לכל אורחי בית המלון הינה חינם ובקירבת המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חוויית נופש מענגת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>