מלון אוריינט טלפון קבלה

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

מלון אוריינט הוא שילוב ייחודי של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המעניק חוויה בלתי נשכחת ואקסלוסיבית לאורחים במלון ולשוהים בו.

אתם מחפשים אינפורמציה אודות מלון אוריינט טלפון קבלה? אל לכם לחפש עוד! אתם נמצאים באתר הנכון. העיר המקודשת לעם ישראל, סוחפת אליה רבבות מטיילים רבים מקצוות הארץ והעולם כולו, הינה עיר של חיבורים מעניינים של קצוות. ירושלים היא עיר בעלת עבר היסטורי מפואר אשר ממוזג לחיים מודרניים עם אופק לעתיד, בין סמטאותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על קו התפר הנדיר הזה נמצא מלון אוריינט ירושלים המציע חווית אירוח קסומה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה גבוהה

בית המלון הוא שילוב ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

מלון אוריינט ירושלים הינו שילוב מעניין בין ישן לחדש, והוא נמצא במבנה משומר כחלק ממבצע שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

מיקומו של המלון בבניין המשומר ברחבי המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו מקנים לו את מראהו הייחודי ומעבירים את האווירה של מיזוג מעניין בין ישן לחדש ונותן הצצה לנקודת מפגש נדיר בין עבר למודרניזציה בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בתים היסטורים בעיר ירושלים ובנוסף גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר ירושלים.

חוויה אומנותית

בבניין מלון אוריינט ישנו מתחם מרווח המציע גם חוויה וויזואלית מדהימה למבקרים בו.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה מדהימה של מגוון טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו יחד יוצרים לאורחים במלון חוויה מיוחדת אשר מעניקה גם את הלב ואת הנשמה.

נוף עוצר נשימה

בנוסף למיקומו המרכזי ובלבה המושבה הגרמנית שהוא איזור רווי מסעדות בוטיקים וגם הינו איזור ציורי אשר גם הינו חולש על פני כל הנוף היפה של הבירה.

בית מלון אוריינט ירושלים נחשב שותף חשוב מההיסטוריה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד בשימור בניינים בעלי ערך היסטורי בעיר ירושלים והוא בעצמו חלק מהנוף האורבני המיוחד הקסום של העיר.

דיזיין

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת הבנויה מחומרי גלם מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים אוריינטלים המלון הוא מיזוג ייחודי של צורת בנייה בת זמננו עם סגנון בנייה מסורתית של בניינים עתיקים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. בניין המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בארץ הודות למיזוגם הכל כך מעניין של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

הן עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי מעצבים ואדריכלים בעלי שם עולמי. עניין מלון אוריינט טלפון קבלה בהחלט מטריד אנשים המתכננים חופשה במלון.

הצד האומנותי

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד גוון ייחודי של חווית אירוח מדהימה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מספק למבקרים.

החדרים של המלון

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם מתוכננים בסטנדרט גימור בקו עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחיותם המקסימאלית של האורחים. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שבהם לעבוד בנחת.

כל החדרים והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הם מעוצבים בקו אקסלוסיבי. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות בניין בית המלון.

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של מלון אוריינט משקיפים אל הנוף המרהיב של העיר הניבט לעבר העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

סוויטות המלון

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

מתקני בריאות

טיפולי היופי והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן טיפולי אסתטיקה ונותן שפע פעילויות נוספות מהנות ביותר.

במלון נמצאות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה אל עבר המדהים של העיר. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ויופי המסופקים סביבה.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מרתק מגוון ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה הקסום של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בסגנון יוקרתי, בסגנון וברמה בינלאומית.

מספרת המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולים רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של שוהי המלון.

אולם הכנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

איכות ללא פשרות

מלון אוריינט ירושלים הינו חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה בארץ וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות איכותי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הינו מצטיין בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני בית המלון ללא יוצא מן הכלל ככל בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. אורחי בית המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

באתר זה תגלו מידע עדכני בנושא מלון אוריינט טלפון קבלה.

המלון מותאם לנכים אשר להם בעיית התניידות והוא נותן גישה קלה בטיחותית ויעילה לאורחים אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כמתארחים בעלי מוגבלויות חווית נופש נוחה, בטוחה וכייפית ביותר. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חוויית נופש מושלמת באווירה מיוחדת של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>