הזמנות מלונות בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

מלון אוריינט ירושלים הוא חיבור ייחודי של מלון בוטיק ומלון יוקרה המעניק חווית אירוח בלתי נשכחת ואיכותית למתארחים במלון ולשוהים בו.

חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל מה שרציתם להבין בנושא הזמנות מלונות בירושלים. העיר המקודשת לעם ישראל, קוראת אליה מיליוני מטיילים רבים מקצוות ישראל והעולם כולו, היא עיר של שילובים נדירים של קצוות. מלון אוריינט מציע חוויה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

אירוח ברמה אחרת

בית המלון הוא שילוב מסקרן של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה הנותן חווית נופש יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לנופשיו.

מלון אוריינט ירושלים הינו שותף חשוב גם בשמירה על המשכיות נופה העירוני החזותי המיוחד והעתיק של העיר.

בית המלון נמצא בלב ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מימי הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ הקודש ולהתמקם בבירה ירושלים, במחציתה של המאה ה- 19.

חוויה וויזואלית

בבניין בית המלון ישנו לובי מרווח הכולל בתוכו בנוסף חוויה וויזואלית מעניינת לשוהים בו.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של העיר.

מיקום ונוף

הודות למיקומו של בית מלון אוריינט במרכז העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נבנתה באמצע המאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל והקימו בה את ביתם.

זאת בנוסף למיקומו בלב ירושלים ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו איזור משופע מסעדות חנויות וגם הוא איזור ציורי אשר גם הוא חולש על הנוף המרהיב של העיר ירושלים.

דיזיין

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי נעשה על ידי אנשי עיצוב ואדריכלים בעלי שם עולמי. מצאתם את מה שאתם מחפשים על הזמנות מלונות בירושלים? אם עדיין לא, צרו קשר ונשמח לסייע לכם.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה המעוצבת מחומרי גלם שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים המלון הינו מיזוג ייחודי של צורת בנייה חדישה ושל סגנון בנייה ישנה של בניינים עתיקים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. בניין המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בישראל הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

מוזיאון המלון

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד גוון מסקרן של חווית אירוח קסומה המעשירה את הדעת שהמלון  מספק למתארחים.

החדרים של המלון

כל החדרים והסוויטות במלון כולם הם מעוצבים בסגנון אקסלוסיבי. החדרים הם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

הסוויטות גם הינן גדולות וגודלן 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים וכוללים: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת למתארחים אנשי העסקים שבהם לעבוד בנוחות.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של ירושלים.

הסוויטות של מלון אוריינט

הינן נמצאות בבניין שעבר תהליך שימור העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו יוקרתי מיוחד במינו ישן באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

מתקני בריאות

מספרת בית המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון גדול של עיצוב שיער וטיפולי שיער מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של אורחי המלון.

טיפולי היופי ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. הספא האקסלוסיבי נותן יותר מ- 70 טיפולי גוף.

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך הבניין והינה מקורה. הבריכה החיצונית נמצאת בגג מבנה בית המלון בקומה העשירית. הבריכה ממוקמת במרכזו של מתחם מרווח.

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. התפריט המוצע הינו בעל אופי מיוחד מכיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות לפי שמותיהן של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף המלון ובעל תודעת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו ערב לחיך עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

כנסים

אולם הכנסים מתאים למפגשים עיסקיים והינו כולל בתוכו מספר חדרי ישיבות לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים המעוניינים לקיים פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות המלון

המלון מותאם לבעלי צרכים מיוחדים שיש להם בעיית נגישות והוא נותן גישה נוחה בטוחה ויעילה לאורחים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כנופשים בעלי מוגבלויות חווית אירוח נוחה, בטוחה ומהנה באופן מירבי. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מחפשים פרטים אודות הזמנות מלונות בירושלים? כאן באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו למצוא את כל מה שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים הוא חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בארץ וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי מקצועי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הינו נודע בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני המלון כולם כמו מלונות בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. נופשי המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>