מלון בירושלים בסופש

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

חובבי מלון אוריינט ירושלים: הכל אודות מלון בירושלים בסופש. העיר המקודשת לעם ישראל, סוחפת אליה מיליוני אורחים רבים מקצוות מדינת ישראל והעולם כולו, הינה עיר של חיבורים מיוחדים של ניגודים. העיר הינה עיר בעלת עבר עשיר אשר מחובר להווה עם אופק לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על המפגש המופלא הזה שוכן בית מלון אוריינט ירושלים המספק חווית נופש עשירה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל שהינה מהמובילות בישראל והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה אחרת

המלון הינו חיבור מעניין בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא בבניין של שימור כחלק מתנופת שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

מלון אוריינט שוכן בלב ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מזמנם של הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתמקם בעיר ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

מלון אוריינט הינו מיזוג ייחודי של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

חוויה וויזואלית

בבניין בית המלון ישנו לובי גדול הכולל בנוסף חוויה חזותית מרתקת לשוהים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה היוצרת חוויה מדהימה של חגיגת טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר.

נוף ייחודי

המלון אוריינט מהווה שותף בלתי נפרד מההיסטוריה של העיר והינו שותף נכבד בשימור בניינים היסטוריים בעיר ירושלים והינו בעצמו חלק מנופה האורבני הייחודי היפה של הבירה.

זאת בנוסף למיקומו במרכזה של העיר ובלב המושבה הגרמנית שהינו איזור משופע מסעדות חנויות וגם הוא מתחם ציורי אשר גם הינו חולש על פני נופה היפה של העיר.

חוויה לעיניים

המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים האורבניים היפים בעיר ובארץ. נושא מלון בירושלים בסופש בהחלט מטריד מטיילים רבים המתכננים חופשה במלון.

בניין בית המלון בנוי מעשר קומות ומחובר יחד עם בניין משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מיזוגם הייחודי של סממנים מזרחיים של העיר ביחד אלמנטים חדשניים הינו היוצר למלון את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

הצד האומנותי

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד גוון מסקרן של חווית אירוח קסומה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מספק למבקרים.

החדרים של המלון

הסוויטות גם הן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, מצעים נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הינם מעוצבים בסטייל יוקרתי. החדרים הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של ירושלים.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת עם אפשרות יציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

בקומה התשיעית של הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות בכל היום.

מתקני הבריאות

על גג מבנה בית המלון באיזור הבריכה קיים מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולי בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים אורחי בית המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במתחם. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

חדר האוכל של המלון הינו חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומשרה למתארחים בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט העשיר, הרענן והטעים המוגש בו. התפריט המוגש הינו בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות על פי שמותיהן של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את המזון המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה אל עבר הנוף המרהיב של ירושלים. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

בקומה התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

הבריכה הפנימית ממוקמת בפנים הבניין והינה מקורה. הבריכה החיצונית צופה על נופה היפה של העיר. הבריכה ממוקמת באמצעו של איזור ענק.

אולם כנסים

בבית המלון נמצא אולם רחב-ידיים מרהיב ומעוצב בקו אלגנטי המשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות מעל הכל

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם כמו מלונות בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. בית מלון אוריינט הוא מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בארץ אשר היא קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון רב בתחום שירות המלונאות והיא הראשונה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

החניה לכל אורחי מלון אוריינט ירושלים הינה חינם וליד המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה במלון אוריינט תבטיח לנופשים בו חוויית נופש מושלמת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

באתר orient-hotel.com תגלו חומר אודות מלון בירושלים בסופש.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>