מלון יוקרה בירושלים בריכה פנימית

מבצעים חמים

מלון אוריינט

מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב ייחודי של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המעניק חוויה מהממת ואיכותית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל המידע אודות מלון יוקרה בירושלים בריכה פנימית. בבירת ישראל ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם של אלפי שנות עבר היסטורי. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

חווית אירוח

המלון הינו שותף מרכזי גם בשמירה על המשכיות צביונה האורבני הוויזואלי היפה והמסורתי של הבירה.

המלון הוא מיזוג מסקרן של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

מלון אוריינט ירושלים שוכן בלב ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופתם של הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ ישראל ולהתיישב בעיר ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין המלון ישנו לובי מרווח הכולל בתוכו גם חוויה וויזואלית מעניינת לשוהים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה מדהימה של מגוון טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר.

מיקום ונוף

המלון מהווה שותף בלתי נפרד מההיסטוריה של העיר ובהיותו שותף נכבד בעבודות שימור בניינים בעלי ערך היסטורי בעיר ירושלים והינו בעצמו חלק מהנוף העירוני המיוחד הקסום של הבירה.

בנוסף למיקומו המרכזי ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות בוטיקים וגם הינו איזור מרהיב אשר גם הוא צופה על פני כל הנוף היפה של הבירה.

עיצוב

הן עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי נעשה על ידי מעצבי פנים ואדריכלים בעלי שם עולמי. נושא מלון יוקרה בירושלים בריכה פנימית לרוב מעסיק מטיילים רבים המתכננים חופשה בבית המלון.

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרים ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים אוריינטלים בית המלון הינו חיבור ייחודי של סגנון בנייה בת זמננו עם סגנון בנייה עתיקה של מבנים עתיקים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה המלון נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בישראל הודות לשילובם הכל כך מעניין של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

מוזיאון המלון

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד גוון ייחודי של חווית נופש מדהימה המרחיבה את הדעת שהמלון  נותן למתארחים.

חדרים

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם עשויים ברמת גימור בקו עיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחיותם המקסימאלית של הנופשים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנוחות.

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של מלון אוריינט משקיפים לעבר הנוף הקסום של העיר הניבט לעבר העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

בבית המלון ישנם 243 חדרים יפים גדולים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות מפוארות מרווחות. חדרי האירוח הינם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

הסוויטות של מלון אוריינט

הינן נמצאות במבנה שעבר תהליך שימור העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב יוקרתי ייחודי ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך כל היום.

מתקני היופי

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות עשירות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מרתק מגוון ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אקסלוסיבי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

המספרה גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולי שיער רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של אורחי המלון.

במלון אוריינט ישנן שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית נמצאת בגג בניין המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים בסביבתה.

טיפולי האסתטיקה ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. הספא האקסלוסיבי מציע למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

אולם הכנסים של המלון

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות מעל הכל

בית המלון מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות אשר להם בעיית התניידות והוא נותן כניסה נוחה בטוחה ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כאורחים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש נוחה, בטיחותית וכייפית באופן מקסימאלי. חופשה במלון אוריינט תספק לאורחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון ללא יוצא מן הכלל כמו מלונות בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. אורחי בית מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תקראו אינפורמציה בנושא מלון יוקרה בירושלים בריכה פנימית.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>