ירושלים מלון אוריינט

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר הינה מהראשונות בישראל והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתר orient-hotel.com: הכל אודות ירושלים מלון אוריינט. בבירת ישראל ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא במשך אלפי שנות עבר היסטורי. מלון אוריינט מציע חגיגה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

אירוח ברמה גבוהה

מלון אוריינט ירושלים הינו שילוב מיוחד בין ישן לחדש, ונמצא במבנה משומר כחלק מפרויקט שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

מיקומו של בית המלון בבניין השימור בלב המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי נותנים לו את מראהו המיוחד ונותנים את התחושה של שילוב מעניין בין העבר להווה ונותן מבט למפגש נדיר בין תקופות עבר לימינו בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בניינים בעלי עבר היסטורי בירושלים ומכאן גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר.

מלון אוריינט ירושלים הינו שילוב מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין מלון אוריינט ישנו מתחם מרווח המציע בנוסף חוויה וויזואלית מרתקת למבקרים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים.

לב עיר הבירה

והודות למיקומו המרכזי בעיר ובלבה המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות חנויות וגם הינו מתחם מרהיב אשר גם הינו משקיף על פני כל נופה היפה של הבירה.

הודות למיקומו של מלון אוריינט ירושלים במרכז העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נבנתה מאמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל וקבעו בה את ביתם.

חוויה לעיניים

בית המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים האורבניים המרהיבים בירושלים ובארץ. נושא ירושלים מלון אוריינט בהחלט מעלה שאלות בקרב מטיילים רבים המתכננים חופשה במלון.

מבנה המלון בנוי מעשר קומות ומשולב יחד עם בניין משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מיזוגם המיוחד של אלמנטים אוריינטאליים של העיר יחד עם אלמנטים בני זמננו הינו הנותן למלון את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

נופש לחובבי אומנות

בית המלון מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים ומכיל אוצר נדיר של פריטים היסטוריים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגת עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות מודרניות.

החדרים של מלון אוריינט

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של ירושלים.

בבית המלון ישנם 243 חדרים יפים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות בניין בית המלון.

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעליים, מצעים נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

סוויטות בית המלון

בקומת הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות בכל היום.

הן נמצאות במבנה שעבר תהליך שימור הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב יוקרתי ייחודי ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

יופי ופנאי

חדר האוכל של מלון אוריינט הוא חדר אוכל רחב ידיים, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומספק למתארחים בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט העשיר, האיכותי והמענג המוצע בו. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מיוחד מגוון ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה אל עבר הנוף המדהים של ירושלים. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

בקומה התחתונה של מבנה מלון אוריינט ישנה מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

בגג בניין מלון אוריינט באיזור הבריכה קיים מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע פעילויות בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים אורחי מלון אוריינט לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במתחם. הספא האקסלוסיבי נותן יותר מ- 70 טיפולי גוף.

במלון אוריינט קיימות שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה על הנוף המדהים של הבירה. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים בסביבתה.

אולם כנסים

במלון ישנו אולם רחב-ידיים מפואר ומעוצב בקו אקסלוסיבי המשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות ואיכות

מלון אוריינט מונגש לנכים שיש להם בעיית התניידות והוא מספק גישה נוחה בטוחה ויעילה לאורחים שהם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כאורחים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש נעימה, בטוחה ומהנה ביותר. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חווית אירוח מענגת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג נודע של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני בית המלון ללא יוצא מן הכלל כמו מלונות בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. בית המלון הוא מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בארץ שהינה קיימת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחום השירות המלונאי והינה המובילה בישראל ובעלת שם רב.

בדף זה תמצאו אינפורמציה בנושא ירושלים מלון אוריינט.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>