ספא מלון אוריינט

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר הינה מהמובילות בישראל והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתר orient-hotel.com – כל האינפורמציה על ספא מלון אוריינט. העיר המקודשת לעם ישראל, קוראת אליה אלפי מטיילים רבים מכל קצוות הארץ והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים מיוחדים של קצוות. מלון אוריינט מציע חוויה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

אירוח ברמה גבוהה

בית המלון הינו שותף אינטגרלי גם בשמירה על המשכיות צביונה האורבני החזותי היפה והמסורתי של ירושלים.

מיקומו של המלון במבנה המשומר בלב המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו נותנים לו את מראהו המיוחד ומעבירים את האווירה של שילוב קסום בין זמנים עברו לימינו אנו ויוצר הצצה לנקודת מפגש נדיר בין תקופות קודמות לעכשווי בזכות היותו חלק מפרוייקט שימור של מבנים בעלי עבר היסטורי בעיר ירושלים ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר ירושלים.

בית מלון אוריינט הוא מיזוג מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית נופש יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

חוויה אומנותית

בבניין מלון אוריינט ישנו לובי מרווח המציע בנוסף חוויה וויזואלית מרתקת לשוהים בו.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה המעניקה חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של העיר.

מיקום ונוף

בנוסף למיקומו המרכזי ובלבה המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות בוטיקים וגם הוא מתחם ציורי אשר גם הינו צופה על פני כל נופה המדהים של הבירה.

המלון מהווה שותף אינטגרלי מעברה של העיר ירושלים ובהיותו שותף נכבד בשימור בניינים היסטוריים בירושלים והינו בעצמו חלק מהנוף העירוני המיוחד הקסום של העיר.

עיצוב

בניין המלון בנוי מעשר קומות וממוזג יחד עם בניין משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מיזוגם המיוחד של מוטיבים ירושלמיים של העיר יחד עם מוטיבים בני זמננו הוא המעניק למלון את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

גם עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי נעשה על ידי אנשי עיצוב ואדריכלים בעלי שם עולמי. עניין ספא מלון אוריינט הינו מעלה שאלות בקרב מטיילים רבים המתכננים נופש בבית מלון.

הצד האומנותי

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד גוון ייחודי של חווית נופש מדהימה המעשירה את הדעת שבית המלון  נותן למתארחים.

חדרי מלון אוריינט

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של ירושלים.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הינם מעוצבים בקו יוקרתי. החדרים הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם מתוכננים ברמת גימור בקו עיצוב יוקרתי ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחיותם המירבית של הנופשים. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעליים, כלי מיטה נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

הן שוכנות במבנה שעבר תהליך שימור הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אקסלוסיבי מיוחד במינו ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

כל הסוויטות הינן מחוברות ללובי פרטי מהודר רחב בקומה התשיעית.

מתקני בריאות

על גג מבנה מלון אוריינט במתחם הבריכה נמצא מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולים וטיפולי יופי אשר בו יכולים מתארחי המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במקום. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הוא חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומשרה לאורחים בו חוויה קולינרית מענגת, הודות לתפריט העשיר, הטרי והערב המוצע בו. התפריט המוצע הוא בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות על פי שמות של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את האוכל הניתן בהתאם. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון אלגנטי, באווירה וברמה בינלאומית.

במלון אוריינט נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה לנוף המדהים של העיר ירושלים. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ויופי המסופקים בסביבתה.

המספרה גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולי שיער רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של נופשי בית המלון.

אולם הכנסים של המלון

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

שירות המלון

זקוקים לאינפורמציה בנושא ספא מלון אוריינט? כאן באתר orient-hotel.com תגלו את כל מה שרציתם לדעת.

בית המלון הינו חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בארץ וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות מקצועי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הוא מצטיין בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם כמו מלונות בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. נופשי בית המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט ירושלים היא בחינם וליד בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>