מלונות מבצע לשבועות בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב ייחודי של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית נופש קסומה ויוקרתית לאורחים בבית המלון ולשוהים בו.

הנכם מבצעים חיפוש אחר נתונים לגבי מלונות מבצע לשבועות בירושלים? אל תחפשו עוד! אתם נמצאים באתר הנכון. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה מיליוני מטיילים רבים מכל קצוות מדינת ישראל והעולם כולו, הינה עיר של חיבורים נדירים של קצוות. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

אירוח ברמה גבוהה

המלון נעשה שותף מרכזי גם בשמירה על רצף צביונה העירוני החזותי המיוחד והעתיק של ירושלים.

מיקומו של בית המלון בבניין השימור במרכז המושבה הגרמנית הישנה וקו סיגנונו מקנים לו את אופיו המיוחד ומעבירים את התחושה של מפגש מעניין בין רוח ישנה לחדשה ויוצר מבט להתמזגות נדיר בין תקופות עבר להווה בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של מבנים היסטורים בירושלים ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר.

שילוב מעניין זה מתבטא גם בצורה עיצובית בצורת בניין בית המלון שסגנון העיצוב שלו הינו חדשני מושקע ומושלב יחד עם אופי ארכיטקטורה ישן בסטנדרט עולמית.

חוויה אומנותית

בבניין המלון ישנו איזור מרווח המכיל גם חוויה אומנותית מעניינת לשוהים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת המעניקה חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של העיר כל אלו גם יחד מציעים למתארחים במלון אוריינט חוויה בלתי נשכחת אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

מיקום ונוף

בנוסף למיקומו בלב העיר ובלבה המושבה הגרמנית שהינו מתחם רווי מסעדות חנויות וגם הינו איזור ציורי אשר גם הינו צופה על כל נופה המהפנט של העיר.

המלון אוריינט מהווה שותף חשוב מעברה של ירושלים והינו שותף נכבד מתהליך שימור בניינים בעלי ערך היסטורי בעיר ירושלים והריהו בעצמו חלק מנופה העירוני הייחודי היפה של הבירה.

עולם העיצוב

גם עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי נעשה על ידי אנשי עיצוב וארכיטקטים בעלי שם עולמי. עניין מלונות מבצע לשבועות בירושלים בהחלט מעלה שאלות בקרב לא מעט מטיילים המתכננים חופשה בבית מלון.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרים מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים המלון הוא שילוב מרתק של צורת בנייה עכשווית ושל סגנון בנייה מסורתית של בתים משומרים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המיוחד של מוטיבים מזרחיים של העיר ביחד מוטיבים עכשווים הינו המעניק למלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

מוזיאון המלון

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד גוון מעניין של חווית אירוח קסומה המרחיבה את הדעת שהמלון  מציע לנופשים.

חדרים

הסוויטות גם הן גדולות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעליים, מצעים נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כמו כן כל החדרים כולםשל מלון אוריינט פונים אל נופה היפה של ירושלים הניבט לעבר העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

כל החדרים והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הינם עוצבו בעיצוב אקסלוסיבי. החדרים הינם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה התשיעית של הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

הן נמצאות בתוך מבנה משומר העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אקסלוסיבי ייחודי מסורתי ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה מסורתית.

מתקני בריאות

על גג בניין מלון אוריינט באיזור הבריכה ישנו מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן פעילויות בריאות וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים אורחי מלון אוריינט לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במתחם. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע טיפולי יופי ומציע שלל פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

חדר האוכל של המלון הינו חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומשרה לאורחים בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט העשיר, הרענן והמענג המוגש בו. תפריט האוכל המוגש הינו בעל אופי ייחודי כיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות לפי שמותיהן של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את המזון הניתן בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה לעבר נופה המרהיב של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אלגנטי, באווירה וברמה בינלאומית.

הבריכה הפנימית נמצאת בתוך הבניין והינה מקורה. הבריכה החיצונית משקיפה לנוף היפה של ירושלים. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ויופי הניתנים בסביבתה.

מספרת בית המלון מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולים מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של שוהי המלון.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

במלון נמצא אולם כנסים גדול מרהיב ומעוצב בקו אלגנטי ומשמש גם כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות המלון

זקוקים למידע עדכני בנושא מלונות מבצע לשבועות בירושלים? כאן באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו למצוא את כל החומר שחיפשתם.

מלון אוריינט מונגש לבעלי צרכים מיוחדים אשר להם בעיית נגישות והוא מאפשר גישה קלה בטיחותית ויעילה ללקוחות שהם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כאנשים בעלי מוגבלויות חווית אירוח קלה, בטיחותית ומהנה ביותר. החופשה במלון אוריינט תספק לאורחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג נודע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני בית המלון כולם כמו בתי המלון בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. נופשי בית המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>