מלון יוקרה חדש בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

בית מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל שהינה מהוותיקות בישראל והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתם מחפשים מידע בנושא מלון יוקרה חדש בירושלים? אל לכם לחפש יותר! הגעתם לאתר הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה המוני מטיילים רבים מרחבי הארץ והעולם כולו, הינה עיר של מיזוגים מעניינים של הפכים. בית מלון אוריינט ירושלים מציע חגיגה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

חוויה מושלמת

בית המלון הינו שותף אינטגרלי גם בשמירה על המשכיות יופיה העירוני החזותי המיוחד והמסורתי של עיר הבירה.

בית מלון אוריינט נמצא במרכז העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופת הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתמקם בבירתה ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

שילוב ייחודי זה מתבטא גם מבחינה עיצובית בארכיטקטורת מבנה המלון שצורת הקו העיצובי שלו הוא עכשווי אקסלוסיבי ומושלב ביחד עם אופי ארכיטקטורה עתיק בסטנדרט בינלאומית.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה בית המלון ישנו איזור גדול המציע בנוסף חוויה אומנותית מעניינת לאורחים בו.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת הנותנת חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו ביחד מספקים לאורחים במלון חוויה מיוחדת אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

לב עיר הבירה

בית מלון אוריינט ירושלים נעשה חלק אינטגרלי מההיסטוריה של ירושלים והינו שותף נכבד בשימור בניינים היסטוריים בירושלים והינו בעצמו חלק מהנוף האורבני הייחודי היפה של ירושלים.

המלון קרוב מאד למוקדי בילוי חשובים נוספים בעיר והוא שוכן במרחק הליכה מן העיר העתיקה וסמוך למדרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים חשובים כמו הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מקומות תיירותים רבים מעניינים נוספים וקרוב בנוסף למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות הקיימות במרכז ירושלים.

עיצוב מרהיב

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרי בנייה מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים בית המלון הינו חיבור ייחודי של סגנון בנייה מודרנית ושל סגנון בנייה עתיקה של מבנים עתיקים שהם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם המיוחד של אלמנטים ירושלמיים של העיר ביחד אלמנטים מודרניים הוא היוצר למלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים העירונים היפים בעיר ובארץ. עניין מלון יוקרה חדש בירושלים לרוב מעסיק לא מעט מטיילים המתכננים נופש בבית מלון.

אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד רובד ייחודי של חווית אירוח מדהימה המעשירה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מספק למתארחים.

חדרים

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

במלון ישנם 243 חדרי אירוח יפים מרווחים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות מפוארות גדולות. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות בניין המלון.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של ירושלים.

הסוויטות

בקומת הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לחצר פרטית בגודל 36 מ"ר.

מתקני הבריאות של המלון

בקומתו התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים ישנה מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

בגג מבנה מלון אוריינט באיזור הבריכה נמצא מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולים וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים נופשי מלון אוריינט לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במקום. הספא האקסלוסיבי נותן טיפולי יופי ונותן שלל פעילויות בריאותיות נוספות כייפיות ביותר.

בבית המלון נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת על גג מבנה בית המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים בסביבתה.

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. התפריט המוצע הוא בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות על פי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה המדהים של ירושלים. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

כנסים

האולם מתאים למפגשים עיסקיים והינו כולל בתוכו מספר חדרי ישיבות לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים הרוצים לבצע מפגש עיסקי, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

איכות ללא פשרות

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני בית המלון כולם ככל בתי המלון בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. מלון אוריינט ירושלים הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בארץ שהינה פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחום שירות המלונאות והינה הראשונה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לגלות מידע לגבי מלון יוקרה חדש בירושלים.

החניה לכל לקוחות בית המלון היא חינם ובקירבת בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה במלון אוריינט תספק לאורחים בו חוויית נופש מענגת באווירה מיוחדת של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>