בית מלון בירושלים לפסח

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת ישרוטל אשר היא מהמובילות בישראל והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

orient-hotel.com – כל מה שרציתם לדעת על בית מלון בירושלים לפסח. בבירת ישראל ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין במשך אלפי שנות עבר היסטורי. העיר הינה עיר בעלת עבר עשיר אשר ממוזג להווה עם מבט לעתיד, בין רחובותיה בתוך הנוף היפה ובדיוק על קו התפר הנדיר הזה שוכן מלון אוריינט הנותן חווית אירוח עשירה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

חווית אירוח

שילוב מיוחד זה מתבטא גם מבחינה עיצובית בצורת בניין מלון אוריינט שסגנון העיצוב שלו הינו מודרני אקסלוסיבי ומושלב יחד עם סוג ארכיטקטורה עתיק וברמה עולמית.

מיקומו של בית המלון במבנה המשומר ברחבי המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי נותנים לו את מראהו הייחודי ונותנים את האווירה של מיזוג מיוחד בין העבר להווה ומאפשר מבט לחיבור נדיר בין זמן העבר לימינו על ידי היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של בניינים היסטורים בעיר ירושלים ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר ירושלים.

מלון אוריינט הוא חיבור מעניין בין ישן לחדש, ונמצא במבנה משומר כחלק מתנופת שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בעיר ירושלים.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין בית המלון ישנו לובי גדול המכיל בנוסף חוויה וויזואלית מרתקת לאורחים בו והיא אוגדת בתוכה שילוב מיוחד של יצירות אומנות מודרניות עם פריטי ארכיאולוגיה המפגיש חדש מול ישן.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר כל אלו יחד מציעים לשוהים במלון חוויה ייחודית אשר מעניקה גם את הלב ואת הנשמה.

נוף עוצר נשימה

המלון סמוך מאד למתחמי בילוי חשובים נוספים בעיר והוא ממוקם במרחק שני קילומטרים מהעיר העתיקה והוא קרוב לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים מעניינים דוגמת הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים אחרים וקרוב גם למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי העיר ירושלים.

המלון מהווה שותף בלתי נפרד מההיסטוריה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד בפרוייקט שימור מבנים בעלי ערך היסטורי בעיר והריהו בעצמו חלק מהנוף העירוני הייחודי היפה של העיר.

חוויה לעיניים

מבנה מלון אוריינט ירושלים בנוי מעשר קומות ומשולב יחד עם מבנה משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בישראל הודות לשילובם הכל כך מעניין של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

הן עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי נעשה על ידי מעצבים ואדריכלים בעלי שם עולמי. קיבלתם את האינפורמציה שאתם מחפשים בעניין בית מלון בירושלים לפסח? במידה ולא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשתדל לעזור לכם.

נופש לחובבי אומנות

המלון כולל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוסף מעניין של פריטים היסטוריים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות מודרניות.

החדרים

כמו כן כל החדרים כולםשל מלון אוריינט פונים אל נופה הקסום של העיר הנשקף לעבר העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת למתארחים העיסקיים שביניהם לעבוד בנחת.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הינם עוצבו בסטייל אלגנטי. החדרים והסוויטות פזורות על פני תשע קומות בניין בית המלון.

הסוויטות

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מהודר רחב בקומה תשע.

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לחצר פרטית וגודלה 36 מ"ר.

מתקני הבריאות

בקומתו התחתונה של מבנה בית המלון ממוקמת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

על גג מבנה המלון במתחם הבריכה קיים מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולים וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים אורחי בית המלון לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במתחם. הספא היוקרתי נותן טיפולי אסתטיקה ומספק שלל פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

חדר האוכל של בית המלון הינו חדר אוכל גדול, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומעניק למתארחים בו חוויה קולינרית עשירה, הודות לתפריט הססגוני, הטרי והמענג המוצע בו. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מעניין עשיר ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה על הנוף הקסום של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב אקסלוסיבי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

הבריכה הפנימית שוכנת בפנים המבנה והיא מקורה. הבריכה החיצונית משקיפה לעבר נופה המרהיב של הבירה. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ויופי הניתנים סביבה.

אולם הכנסים

בבית המלון נמצא אולם כנסים גדול מרהיב ומעוצב בעיצוב אלגנטי ומשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות המלון

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט הינה בחינם וליד בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה מיוחדת של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. מלון אוריינט ירושלים הינו מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא פועלת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי השירות המלונאי והינה המובילה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

כאן תוכלו למצוא מידע בנושא בית מלון בירושלים לפסח.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>