מלונות יוקרה בירושלים ישראל

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

הנכם מבצעים חיפוש אחר מידע עדכני בנושא מלונות יוקרה בירושלים ישראל? אין סיבה לבצע חיפושים יותר! אתם נמצאים במקום הטוב ביותר. בלב ירושלים, העיר המקפלת בתוכה קסם של אלפי שנות היסטוריה. העיר היא עיר בעלת עבר עשיר שהינו ממוזג למציאות עכשווית עם אופק לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה היפה ובדיוק על החיבור הנדיר הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית אירוח עשירה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל אשר היא מהוותיקות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה בלתי נשכחת

המלון הינו מיזוג ייחודי של מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לאורחיו.

מיקומו של בית המלון במבנה השימור בלב המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו נותנים לו את מראהו המעניין ומעבירים את האווירה של שילוב מיוחד בין ישן לחדש ומאפשר הצצה לחיבור נדיר בין תקופות עבר לתקופה הנוכחית בזכות היותו חלק מפרוייקט שימורם של בתים בעלי עבר היסטורי בעיר ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר ירושלים.

בית מלון אוריינט הוא חיבור מעניין בין הישן לחדש, ונמצא במבנה משומר כחלק מפרויקט שימור בתים בעלי ערך הסטורי בעיר.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה בית המלון ישנו לובי מרווח המציע בנוסף חוויה חזותית מעניינת לשוהים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה מרוממת של מגוון טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו ביחד מציעים למתארחים במלון חוויה מיוחדת אשר מעניקה גם את הנפש והגוף.

נוף עוצר נשימה

הודות למיקומו של בית המלון בלב העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נוסדה באמצע המאה התשע עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ וקבעו בה את מושבם.

זאת בנוסף למיקומו במרכז ירושלים ובלב המושבה הגרמנית שהינו איזור משופע מסעדות בוטיקים וגם הוא איזור ציורי אשר גם הינו משקיף על פני כל הנוף המהפנט של הבירה.

עולם העיצוב

גם עיצוב הפנים שלו הינו מאד ייחודי, אשר נותן תחושה של יוקרה עכשווית לצד תחושה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב אלגנטי. עניין מלונות יוקרה בירושלים ישראל הינו מטריד אנשים המתכננים חופשה בבית מלון.

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרי גלם שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים מזרחיים מלון אוריינט הוא חיבור ייחודי של שיטת בנייה עכשווית ושל סגנון בנייה ישנה של בתים עתיקים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בארץ הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד גוון ייחודי של חווית נופש קסומה המעשירה את הדעת שבית המלון  מציע לנופשים.

החדרים

כמו כן כל החדרים כולםשל המלון פונים לכיוון נופה המרהיב של ירושלים הנשקף אל העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

הסוויטות גם הן גדולות וגודלן 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שביניהם לעבוד בנוחות.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרים מדהימים גדולים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. חדרי האירוח הינם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

הסוויטות של מלון אוריינט

הינן שוכנות בבניין שעבר תהליך שימור העשוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אקסלוסיבי מיוחד במינו ישן באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

בקומה התשיעית של הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

בריאות

במלון אוריינט נמצאות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג מבנה המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים סביבותיה.

המספרה מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון רחב של עיצוב שיער וטיפולים רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של אורחי המלון.

בגג מבנה בית המלון במתחם הבריכה נמצא מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולי בריאות וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים אורחי המלון לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במתחם. הספא היוקרתי מציע למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

חדר האוכל של המלון הינו חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומעניק לאורחינו בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט הססגוני, הטרי והמענג המוצע בו. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון ייחודי עשיר ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה על נופה המרהיב של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אקסלוסיבי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

אולם הכנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני בית המלון כולם ככל מלונות בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. נופשי בית מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תקראו מידע עדכני בעניין מלונות יוקרה בירושלים ישראל.

בית המלון מותאם לבעלי צרכים מיוחדים שיש להם בעיית התניידות והוא מספק כניסה נוחה בטיחותית ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כנופשים בעלי מוגבלויות חווית נופש קלה, בטוחה וכייפית ביותר. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חוויית נופש מענגת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>