מלון חדש בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

אתר orient-hotel.com: הכל אודות מלון חדש בירושלים. העיר המקודשת לעם ישראל, קוראת אליה המוני מטיילים רבים מרחבי הארץ והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים נדירים של קצוות. ירושלים הינה עיר בעלת עבר קדום מפואר שהינו מחובר למציאות עכשווית עם פנים לעתיד, בין סמטאותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על החיבור המופלא הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים המספק חווית נופש מענגת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל אשר הינה מהוותיקות בארץ והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה גבוהה

בית המלון הוא מיזוג מעניין בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא בבניין משומר כחלק מפרויקט שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בעיר ירושלים.

מיקומו של בית המלון במבנה המשומר ברחבי המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי נותנים לו את אופיו המעניין ונותנים את התחושה של שילוב קסום בין זמנים עברו לימינו אנו ונותן מבט להתמזגות נדיר בין תקופות עבר לימינו על ידי היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של מבנים בעלי עבר היסטורי בירושלים ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר.

בית מלון אוריינט הינו שילוב מיוחד של מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לנופשיו.

חוויה אומנותית

במבנה בית המלון ישנו לובי מרווח המציע בנוסף חוויה וויזואלית מרתקת לאורחים בו והינה אוצרת בתוכה חיבור ייחודי של אומנות מודרנית עם פריטים ארכיאולוגים המפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת המעניקה חוויה מדהימה של מגוון טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו ביחד מספקים לאורחים במלון חוויה בלתי נשכחת אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

מיקום ונוף

והודות למיקומו המרכזי ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו איזור רווי מסעדות בוטיקים וגם הינו איזור ציורי אשר גם הוא משקיף על פני כל נופה המדהים של העיר.

הודות למיקומו של מלון אוריינט במרכז העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נבנתה במאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ והקימו בה את ביתם.

עיצוב מרהיב

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת העשויה מחומרים שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים המלון הוא מיזוג מעניין של צורת בנייה מודרנית ושל סגנון בנייה מסורתית של מבנים משומרים שהם בעלי ערך היסטורי רב. בניין מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בארץ הודות למיזוגם הכל כך מעניין של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ירושלים שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים העירונים היפים בירושלים ובארץ. מצאתם את הנתונים שאתם מחפשים בקשר למלון חדש בירושלים? במידה ולא, פנו אלינו וננסה לעזור לכם.

מוזיאון המלון

המלון מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוצר מיוחד של פריטים ארכיאולוגים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

חדרים

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם בנויים בסטנדרט גימור בקו עיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחותם המירבית של האורחים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שביניהם לעבוד בנוחות.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הינם עוצבו בקו אלגנטי. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע קומות בניין המלון.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל בית המלון משקיפים אל נופה המדהים של ירושלים הניבט אל העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים עם אפשרות יציאה לחצר פרטית בגודל 36 מ"ר.

מתקני הבריאות

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. תפריט האוכל המוצע הוא בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות על פי שמות של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה לעבר הנוף הקסום של ירושלים. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

הבריכה הפנימית שוכנת בפנים הבניין והיא מוצלת. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג מבנה המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ויופי המסופקים סביבותיה.

על גג מבנה המלון במתחם הבריכה קיים מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולי בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים נופשי המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במתחם. הספא האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

מספרת בית המלון מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולים מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של אורחי המלון.

כנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

שירות ואיכות

באתר זה תוכלו לקרוא מידע עדכני אודות מלון חדש בירושלים.

החניה לכל נופשי מלון אוריינט היא בחינם וסמוכה המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה במלון אוריינט תספק לנופשים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כשם דבר בענף המלונאות כולו. בית המלון הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל אשר היא קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון רב בתחום השירות המלונאי והינה המובילה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>