מסעדת אוריינט טופ תפריט

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

הנכם צריכים אינפורמציה בנושא מסעדת אוריינט טופ תפריט? אין סיבה לשבור את הראש עוד. הנכם נמצאים באתר הנכון. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה רבבות מטיילים רבים מרחבי ישראל והעולם כולו, הינה עיר של מיזוגים נדירים של ניגודים. מלון אוריינט מציע חוויה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

בית מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל שהינה מהראשונות בישראל והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה אחרת

מיקומו של המלון בבניין שעבר תהליך שימור במרכז המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו נותנים לו את מראהו המעניין ויוצרים את ההרגשה של מפגש מדהים בין רוח ישנה לחדשה ויוצר הצצה לנקודת מפגש נדיר בין זמן העבר להווה בזכות היותו חלק מפרוייקט שימור של בתים היסטורים בעיר ירושלים ובנוסף גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של ירושלים.

בית מלון אוריינט הוא שילוב מיוחד בין מסורת לחדשנות, ונמצא במבנה שעבר תהליך שימור כחלק מתנופת שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בעיר.

מלון אוריינט ירושלים הינו שילוב מעניין של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לאורחיו.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין מלון אוריינט ישנו לובי מרווח המציע בנוסף חוויה וויזואלית מדהימה למבקרים בו והינה אוצרת בתוכה חיבור מיוחד של אומנות עכשווית עם פריטי אוסף אריכאולוגי המפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה מדהימה של מגוון טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו יחד נותנים לנופשים במלון חוויה עשירה אשר מספקת גם את הלב ואת הנשמה.

לב עיר הבירה

והודות למיקומו בלב העיר ובלב המושבה הגרמנית שהינו מתחם רווי מסעדות חנויות וגם הינו איזור ציורי אשר גם הוא חולש על כל הנוף המרהיב של ירושלים.

הודות למיקומו של מלון אוריינט בלב העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נוסדה במאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ והקימו בה את ביתם.

דיזיין

בניין בית המלון בנוי מעשר קומות ומשולב יחד עם מבנה משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. בניין בית המלון נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בישראל הודות לחיבורם הכל כך מעניין של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים העירונים היפים בעיר ובארץ. נושא מסעדת אוריינט טופ תפריט הינו מעלה שאלות בקרב אנשים המתכננים נופש בבית המלון.

נופש לחובבי אומנות

מלון אוריינט כולל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים ומכיל אוסף מעניין של פריטים היסטוריים מימיהם של הטמפלרים לצד אירוח עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

החדרים

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת למתארחים אנשי העסקים שבהם לעבוד בנוחות.

בבית המלון ישנם 243 חדרי אירוח יפים מרווחים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע קומות מבנה בית המלון.

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של מלון אוריינט פונים לעבר הנוף הקסום של העיר הניבט לכיוון העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך כל היום.

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת עם אפשרות יציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

מתקני הבריאות

בקומה התחתונה של בניין בית המלון נמצאת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

על גג מבנה מלון אוריינט במתחם הבריכה קיים מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן פעילויות בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים אורחי המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במתחם. הספא היוקרתי נותן טיפולי יופי ומציע שפע פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות מגוונות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מסקרן מגוון ומסורתי של טעמים. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב אקסלוסיבי, בסגנון וברמה בינלאומית.

בבית המלון נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה על הנוף המרהיב של העיר. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ויופי הניתנים בסביבתה.

כנסים

בבית המלון נמצא אולם כנסים רחב-ידיים מפואר ומעוצב בעיצוב אקסלוסיבי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות ואיכות

זקוקים למידע על מסעדת אוריינט טופ תפריט? כאן באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תמצאו את כל מה שחיפשתם.

החניה לכל לקוחות מלון אוריינט ירושלים היא חינם ובקירבת בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חווית אירוח מענגת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג ידוע של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. המלון הינו מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בארץ שהינה קיימת כבר משנת  1980, עם הרבה ניסיון בתחום השירות המלונאי והינה המובילה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>