מלונות כשרים עם ספא בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

אתר orient-hotel.com: כל מה שרציתם לדעת על מלונות כשרים עם ספא בירושלים. בלב ירושלים, העיר המקפלת בתוכה קסם של אלפי שנות היסטוריה. העיר הינה עיר בעלת עבר היסטורי עשיר שהינו משולב לחיים מודרניים עם אופק לעתיד, בין סמטאותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על החיבור הנדיר הזה שוכן מלון אוריינט ירושלים המציע חווית נופש מענגת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט הוא חיבור ייחודי של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המעניק חווית נופש מהממת ואקסלוסיבית לנופשים במלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה גבוהה

בית המלון ממוקם בלב ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופתם של הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ הקודש ולהתמקם בבירה ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

המלון הינו שותף אינטגרלי גם בשמירה על המשכיות יופיה האורבני החזותי הייחודי והעתיק של העיר.

בית המלון הינו מיזוג מעניין של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לאורחיו.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין בית המלון ישנו מתחם מרווח הכולל בתוכו גם חוויה אומנותית מרתקת למתארחים בו והינה אוצרת בתוכה שילוב מסקרן של יצירות אומנות מודרניות עם פריטי ארכיאולוגיה המחבר עבר מול הווה.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו גם יחד יוצרים למתארחים בבית המלון חוויה עשירה אשר מעניקה גם את הלב ואת הנשמה.

לב עיר הבירה

בית המלון נעשה חלק אינטגרלי מההיסטוריה של ירושלים והינו שותף נכבד בעבודות שימור בתים בעלי ערך היסטורי בעיר והוא בעצמו חלק מנופה האורבני המיוחד הקסום של הבירה.

בית המלון סמוך מאד לאיזורי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו שוכן במרחק שני קילומטרים מן העיר העתיקה והוא קרוב לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד מקומות תיירותיים מעניינים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מקומות תיירותים רבים מרתקים אחרים וסמוך גם למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות במרכזה של הבירה.

חוויה לעיניים

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות עכשווית לצד אווירה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב מעודן. עניין מלונות כשרים עם ספא בירושלים בהחלט מעלה שאלות בקרב לא מעט מטיילים המתכננים חופשה בבית מלון.

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המודרני של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרים שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים המלון הוא חיבור ייחודי של סגנון בנייה חדישה ושל סגנון בנייה עתיקה של בתים עתיקים שהם בעלי ערך היסטורי רב. בניין המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בישראל הודות לחיבורם הכל כך מעניין של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

מוזיאון המלון

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד רובד מעניין של חווית נופש מדהימה המעשירה את הדעת שהמלון  מספק לנופשים.

חדרי מלון אוריינט

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של מלון אוריינט משקיפים לעבר נופה הקסום של ירושלים הנשקף לכיוון העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הינם בעיצוב בסטייל יוקרתי. חדרי האירוח הינם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת למתארחים העיסקיים שביניהם לעבוד בנחת.

סוויטות המלון

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן צמודות ללובי פרטי מפואר גדול בקומה התשיעית.

בריאות

הבריכה הפנימית ממוקמת בפנים המבנה והינה מקורה. הבריכה החיצונית שוכנת על גג בניין המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ויופי המוצעים סביבותיה.

מספרת בית המלון מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון גדול של עיצובי שיער וטיפולי שיער רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של נופשי בית המלון.

טיפולי היופי ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. הספא היוקרתי מציע טיפולי אסתטיקה ונותן מגוון פעילויות נוספות מפנקות ביותר.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות בריאותיות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. התפריט המוצע הוא בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות לפי שמות של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון הניתן בהתאם. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב יוקרתי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

אולם הכנסים

אולם הכנסים מותאם למפגשים עיסקיים והוא מכיל בתוכו מספר חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים ולאנשים פרטיים המעוניינים לקיים מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות ואיכות

החניה לכל מתארחי המלון היא חינם ובקירבת בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט תספק לאורחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

עורכים חיפוש אחר נתונים אודות מלונות כשרים עם ספא בירושלים? ב- orient-hotel.com תוכלו למצוא את כל החומר שחיפשתם.

בית המלון הינו חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי איכותי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הינו נודע בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. לקוחות מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>