מלונות ללילה אחד בירושלים

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

אתם מבצעים חיפוש אחר אינפורמציה אודות מלונות ללילה אחד בירושלים? אל לכם לחפש עוד. הגעתם לאתר הטוב ביותר. העיר המקודשת לעם ישראל, קוראת אליה רבבות תיירים רבים מרחבי ישראל והעולם כולו, הינה עיר של שילובים נדירים של ניגודים. העיר היא עיר בעלת עבר קדום מפואר שהינו משולב למציאות עכשווית עם מבט לעתיד, בין סמטאותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על קו התפר הנדיר הזה שוכן מלון אוריינט הנותן חווית נופש מענגת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט הינו שילוב מעניין של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המעניק חוויה קסומה ואיכותית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

חווית אירוח

שילוב מעניין זה בא לידי ביטוי בנוסף מבחינה עיצובית בצורת מבנה המלון שסגנון הקו העיצובי שלו הוא חדשני יוקרתי ומושלב ביחד עם אופי בנייה עתיק בסטנדרט עולמית.

מיקומו של בית המלון במבנה המשומר ברחבי המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו מקנים לו את מראהו המיוחד ויוצרים את האווירה של מפגש מיוחד בין זמנים עברו לימינו אנו ונותן הצצה לנקודת מפגש נדיר בין מסורת לתקופה הנוכחית בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של מבנים בעלי עבר היסטורי בירושלים ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר.

בית המלון הינו שותף חשוב גם בשמירה על רצף נופה האורבני החזותי הייחודי והמסורתי של עיר הבירה.

חוויה אומנותית

במבנה מלון אוריינט ישנו לובי מרווח הכולל בתוכו גם חוויה וויזואלית מדהימה למתארחים בו.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת הנותנת חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו יחד נותנים לאורחים במלון אוריינט חוויה מיוחדת אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

נוף ייחודי

הודות למיקומו של בית מלון אוריינט במרכז העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר הוקמה באמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ והקימו בה את מושבם.

מלון אוריינט קרוב מאד למוקדי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו נמצא כשני קילומטרים מהעיר העתיקה והוא סמוך לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד אתרים תיירותיים חשובים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מעניינים נוספים וסמוך גם למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות הקיימות במרכזה של ירושלים.

עולם העיצוב

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי אנשי עיצוב וארכיטקטים בעלי שם עולמי. קראתם על האינפורמציה שאתם צריכים בנושא מלונות ללילה אחד בירושלים? אם לא, פנו אלינו ונשמח לעזור לכם.

בניין בית המלון מורכב מעשר קומות וצמוד יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. שילובם המעניין של סממנים מזרחיים של העיר יחד עם מוטיבים מודרניים הוא הנותן לבית המלון את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

מוזיאון המלון

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד רובד מסקרן של חווית אירוח קסומה המעשירה את הדעת שבית המלון  מציע לנופשים.

חדרים

במלון ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות מפוארות גדולות. החדרים הם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנחת.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של ירושלים.

סוויטות בית המלון

בקומת הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

הינן שוכנות בבניין משומר הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אלגנטי קסום ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

יופי ופנאי

בבית המלון ישנן שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה לנוף היפה של הבירה. הבריכה נמצאת במרכזו של מתחם גדול.

בגג מבנה המלון במתחם הבריכה נמצא מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולי בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים אורחי המלון לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במקום. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע טיפולי אסתטיקה ומציע שלל פעילויות בריאותיות נוספות מהנות ביותר.

בקומתו התחתונה של מבנה המלון ממוקמת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

חדר האוכל של מלון אוריינט הוא חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומשרה למתארחים בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט הססגוני, הטרי והערב המוצע בו. התפריט המוגש הוא בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות על פי שמות של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את המזון המוגש בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה המדהים של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בסגנון יוקרתי, בסגנון וברמה בינלאומית.

אולם הכנסים של המלון

בבית המלון ישנו אולם מרווח מרהיב ומעוצב בקו אלגנטי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות ואיכות

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט ירושלים היא חינם וסמוכה בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חווית אירוח מפנקת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

בית המלון הינו חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות מקצועי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הינו מצטיין בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כמותג בענף המלונאות כולו. מלון אוריינט ירושלים הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה קיימת כבר משנת  1980, עם הרבה ניסיון בתחום שירות המלונאות והיא המובילה בישראל ובעלת שם רב.

באתר זה תמצאו מידע אודות מלונות ללילה אחד בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>