דילים בתי מלון בירושלים בחנוכה

מבצעים חמים

מלון אוריינט

מלון אוריינט ירושלים הוא מיזוג מיוחד של מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חוויה מהממת ואקסלוסיבית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים: הכל אודות דילים בתי מלון בירושלים בחנוכה. בלב ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין של אלפי שנות היסטוריה. ירושלים הינה עיר בעלת עבר קדום עשיר אשר משולב למציאות עכשווית עם אופק לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על קו התפר הנדיר הזה נמצא מלון אוריינט המספק חווית נופש קסומה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה אחרת

שילוב מעניין זה מתבטא בנוסף מבחינה וויזואלית בצורת מבנה בית המלון שסגנון הקו העיצובי שלו הוא חדשני אקסלוסיבי וממוזג יחד עם סוג בנייה עתיק וברמה בינלאומית.

מיקומו של המלון במבנה המשומר ברחבי המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו מקנים לו את מראהו המיוחד ויוצרים את התחושה של מיזוג מדהים בין רוח ישנה לחדשה ומאפשר מבט לנקודת מפגש נדיר בין תקופות עבר לעכשווי בזכות היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של בתים בעלי עבר היסטורי בעיר ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של ירושלים.

המלון הוא חיבור מיוחד בין הישן לחדש, והוא נמצא בבניין של שימור כחלק מפרויקט שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

חוויה וויזואלית

בבניין מלון אוריינט ישנו לובי גדול המציע בנוסף חוויה חזותית מעניינת למבקרים בו.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה המעניקה חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו גם יחד מציעים למתארחים במלון חוויה בלתי נשכחת אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

מיקום ונוף

זאת בנוסף למיקומו במרכז ירושלים ובלבה המושבה הגרמנית שהוא מתחם רווי מסעדות בוטיקים וגם הינו איזור מרהיב אשר גם הוא משקיף על כל נופה המהפנט של העיר.

הודות למיקומו של מלון אוריינט במרכזה של העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר הוקמה באמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל וקבעו בה את ביתם.

עולם העיצוב

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרים מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים מלון אוריינט הוא שילוב מרתק של שיטת בנייה חדישה עם סגנון בנייה מסורתית של בניינים שעברו תהליך שימור שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המעניין של סממנים מזרחיים של העיר ביחד סממנים עכשווים הינו הנותן למלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

הן עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי נעשה על ידי מעצבי פנים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. קיבלתם את המידע שאתם מחפשים בקשר לדילים בתי מלון בירושלים בחנוכה? אם עדיין לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו וננסה לענות לכם.

מוזיאון המלון

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד רובד ייחודי של חווית נופש מדהימה המעשירה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  נותן לנופשים.

החדרים

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הם בעיצוב בסטייל יוקרתי. החדרים הם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם בנויים ברמת גימור וברמת עיצוב יוקרתי ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחותם המירבית של הנופשים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת למתארחים העיסקיים שביניהם לעבוד בנחת.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל מלון אוריינט משקיפים לעבר נופה הקסום של ירושלים הנשקף אל עבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן מחוברות ללובי פרטי מהודר רחב בקומה התשיעית.

הן שוכנות בבניין משומר הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אלגנטי ייחודי עתיק באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

בריאות

על גג בניין המלון באיזור הבריכה נמצא מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולי בריאות וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים מתארחי המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במתחם. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן יותר מ- 70 טיפולי גוף.

במלון נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת על גג מבנה בית המלון בקומה עשר. הבריכה ממוקמת במרכזו של מתחם מרווח.

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות עשירות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. התפריט המוצע הינו בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות על פי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל רמת שירות גבוה. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

בקומה התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים ממוקמת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים של המלון

בבית המלון ישנו אולם כנסים רחב-ידיים מרהיב ומעוצב בעיצוב אלגנטי המשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות מעל הכל

המלון מונגש לבעלי צרכים מיוחדים אשר להם בעיית אפשרות גישה והוא נותן גישה נוחה בטיחותית ויעילה ללקוחות אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כאנשים בעלי מוגבלויות חווית נופש נעימה, בטוחה וכייפית באופן מירבי. החופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה מיוחדת של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

באתר orient-hotel.com תגלו אינפורמציה אודות דילים בתי מלון בירושלים בחנוכה.

בית המלון הוא חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות איכותי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הינו מצטיין בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. נופשי המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>