בתי מלון בפסח בירושלים

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

הנכם צריכים נתונים בנושא בתי מלון בפסח בירושלים? אל תחפשו יותר! הגעתם לאתר הטוב ביותר. העיר המקודשת לעם ישראל, סוחפת אליה אלפי מטיילים רבים מכל קצוות ישראל והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים מיוחדים של ניגודים. העיר הינה עיר בעלת עבר מפואר אשר ממוזג לחיים מודרניים עם מבט לעתיד, בין רחובותיה בתוך הנוף הקסום ובדיוק על קו התפר המופלא הזה נמצא מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית אירוח עשירה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט הינו מיזוג ייחודי של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית נופש מהממת ויוקרתית לאורחים בבית המלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה אחרת

בית מלון אוריינט שוכן בלב ליבה של העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מזמנם של הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירתה ירושלים, במחציתה של המאה ה- 19.

מלון אוריינט ירושלים הינו שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה הנותן חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

בית מלון אוריינט הינו חיבור מיוחד בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא במבנה משומר כחלק מפרויקט שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בירושלים.

חוויה אומנותית

במבנה המלון ישנו לובי גדול הכולל בתוכו גם חוויה חזותית מרתקת לשוהים בו.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו גם יחד מספקים למתארחים במלון אוריינט חוויה עשירה אשר מעניקה גם את הלב ואת הנשמה.

נוף עוצר נשימה

הודות למיקומו של בית מלון אוריינט בלב העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נבנתה מאמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ וקבעו בה את ביתם.

בית המלון קרוב מאד לאיזורי בילוי עיקריים נוספים בעיר והוא שוכן כשני קילומטרים מן העיר העתיקה והוא קרוב לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים מעניינים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מעניינים אחרים וסמוך בנוסף למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות במרכז ירושלים.

עיצוב מרהיב

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרי בנייה ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים המלון הינו חיבור מעניין של צורת בנייה עכשווית ושל סגנון בנייה ישנה של בניינים משומרים שהם בעלי ערך היסטורי רב. בניין המלון נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בישראל הודות לשילובם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ירושלים שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים האורבניים היפים בירושלים ובארץ. נושא בתי מלון בפסח בירושלים בהחלט מעלה שאלות בקרב אנשים המתכננים נופש בבית המלון.

מוזיאון המלון

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד רובד מעניין של חווית נופש קסומה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מספק למבקרים.

חדרי המלון

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם מתוכננים ברמת גימור ובעיצוב יוקרתי ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחותם המקסימאלית של הנופשים. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעליים, מצעים נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

בבית המלון ישנם 243 חדרים מדהימים גדולים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות מפוארות גדולות. החדרים והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות מבנה בית המלון.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של העיר.

סוויטות בית המלון

כל הסוויטות הינן צמודות לפרוזדור פרטי מהודר מרווח בקומה תשע.

הינן נמצאות בתוך מבנה שעבר תהליך שימור הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אלגנטי ייחודי עתיק באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

מתקני הבריאות של המלון

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות עשירות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. התפריט המוגש הינו בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות על פי שמותיהן של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את המזון הניתן בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה אל עבר הנוף היפה של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בעיצוב יוקרתי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

בקומה התחתונה של בניין מלון אוריינט שוכנת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

בגג מבנה בית המלון במתחם הבריכה נמצא מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע פעילויות בריאות וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים אורחי בית המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במקום. הספא האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

במלון קיימות שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג מבנה בית המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים בסביבתה.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

האולם מותאם לפגישות עסקיות והינו כולל בתוכו כמה חדרי התוועדות לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים הרוצים לקיים מפגש עיסקי, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות ואיכות

באתר orient-hotel.com תקראו מידע עדכני אודות בתי מלון בפסח בירושלים.

בית המלון מותאם לבעלי צרכים מיוחדים שיש להם בעיית אפשרות גישה והוא מספק גישה קלה בטיחותית ויעילה לאורחים שהם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כאנשים בעלי מוגבלויות חווית נופש יעילה, בטוחה וכייפית באופן מקסימאלי. חופשה במלון אוריינט תבטיח לנופשים בו חוויית נופש מענגת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג ידוע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני בית המלון ללא יוצא מן הכלל כמו מלונות בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. המלון הינו מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בארץ אשר היא קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחום השירות המלונאי והינה הראשונה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>