מלון ללילה בירושלים שישבת

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל אשר הינה מהמובילות בישראל והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתר orient-hotel.com – כל מה שאתם צריכים להבין בנושא מלון ללילה בירושלים שישבת. העיר המקודשת לעם ישראל, מושכת אליה רבבות אורחים רבים מקצוות מדינת ישראל והעולם כולו, הינה עיר של שילובים מיוחדים של קצוות. ירושלים היא עיר בעלת עבר עשיר שהינו משולב למציאות עכשווית עם מבט לעתיד, בין סמטאותיה בתוך הנוף הקסום ובדיוק על קו התפר הנדיר הזה שוכן מלון אוריינט המציע חווית נופש קסומה בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

חוויה בלתי נשכחת

מיקומו של בית המלון במבנה השימור במרכז המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי מקנים לו את אופיו המיוחד ויוצרים את התחושה של מיזוג מרתק בין רוח ישנה לחדשה ונותן מבט למפגש נדיר בין עבר למודרניזציה על ידי היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בניינים היסטורים בעיר ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של ירושלים.

המלון הוא שילוב מסקרן של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה הנותן חווית נופש יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

בית מלון אוריינט הוא שילוב מיוחד בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא בבניין משומר כחלק ממבצע שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין המלון ישנו מתחם גדול המציע בנוסף חוויה וויזואלית מרתקת לשוהים בו והיא אוגדת בתוכה מיזוג מסקרן של אומנות מודרנית יחד עם פריטים ארכיאולוגים המפגיש חדש מול ישן.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה המעניקה חוויה חושית של מגוון טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר כל אלו ביחד מספקים לאורחים במלון חוויה מיוחדת אשר מעניקה גם את הרוח וגם את הגוף.

נוף עוצר נשימה

הודות למיקומו של בית מלון אוריינט בלב העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נבנתה באמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל והקימו בה את מושבם.

והודות למיקומו במרכזה של העיר ובלב המושבה הגרמנית שהוא איזור משופע מסעדות חנויות וגם הוא מתחם מרהיב אשר גם הוא חולש על פני הנוף היפה של ירושלים.

דיזיין

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי נעשה על ידי מעצבי פנים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. מצאתם את הנתונים שחיפשתם בקשר למלון ללילה בירושלים שישבת? אם לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו וננסה לענות לכם.

בניין המלון מורכב מעשר קומות ומשולב יחד עם מבנה משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. בניין מלון אוריינט נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בישראל הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

מוזיאון המלון

מלון אוריינט ירושלים מכיל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ומכיל אוסף מיוחד של פריטים ארכיאולוגים מתקופתם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות עכשוויות.

החדרים של המלון

כל החדרים והסוויטות במלון כולם הינם עוצבו בקו אלגנטי. החדרים והסוויטות פרושות על פני תשע קומות בניין בית המלון.

כמו כן כל החדרים כולםשל המלון משקיפים לכיוון הנוף הקסום של העיר הניבט אל עבר העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

הסוויטות גם הינן גדולות וגודלן 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, מצעים נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן מחוברות ללובי פרטי מהודר גדול בקומה תשע.

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת עם אפשרות יציאה לחצר פרטית וגודלה 36 מ"ר.

מתקני היופי

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הינו חדר אוכל מרווח, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומספק לאורחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט המגוון, האיכותי והטעים המוגש בו. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון ייחודי עשיר ומסורתי של טעמים. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

במלון אוריינט נמצאות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה על נופה המרהיב של ירושלים. הבריכה ממוקמת במרכזו של מתחם מרווח.

בקומה התחתונה של מבנה מלון אוריינט ירושלים ממוקמת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. הספא האקסלוסיבי מציע יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

אולם הכנסים של המלון

במלון נמצא אולם גדול מפואר ומעוצב בעיצוב אקסלוסיבי המשמש גם כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

איכות ללא פשרות

בית המלון הוא חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בארץ וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי מקצועי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הוא נודע בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם ככל מלונות בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. בית מלון אוריינט הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל שהינה קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון רב בתחומי שירות המלונאות והיא הראשונה בארץ ובעלת מוניטין רב.

עורכים חיפוש אחר מידע עדכני בנושא מלון ללילה בירושלים שישבת? ב- orient-hotel.com תוכלו לקבל את מה שחיפשתם.

החניה לכל נופשי בית המלון הינה חינם וליד בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה במלון אוריינט תבטיח לאורחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>