מלונות בירושלים לתושבי הדרום

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל המידע אודות מלונות בירושלים לתושבי הדרום. בלב ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין במשך אלפי שנות עבר היסטורי. העיר היא עיר בעלת עבר קדום עשיר אשר ממוזג לחיים מודרניים עם פנים לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על המפגש המופלא הזה שוכן מלון אוריינט ירושלים המספק חווית נופש עשירה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט הינו שילוב מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המעניק חוויה קסומה ואיכותית לנופשים במלון ולשוהים בו.

חווית אירוח

שילוב מיוחד זה בא לידי ביטוי בנוסף מבחינה וויזואלית בצורת בניין מלון אוריינט שצורת העיצוב שלו הוא עכשווי מושקע וממוזג יחד עם סגנון בנייה מסורתי בסטנדרט עולמית.

בית מלון אוריינט הינו שילוב מעניין בין ישן לחדש, ונמצא בבניין משומר כחלק ממבצע שימור מבנים בעלי מורשת היסטורית בירושלים.

מיקומו של בית המלון בבניין השימור בלב המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי נותנים לו את מראהו המיוחד ויוצרים את התחושה של שילוב מיוחד בין העבר להווה ויוצר הצצה להתמזגות נדיר בין זמן העבר לתקופה הנוכחית בזכות היותו חלק מפרוייקט שימורם של בניינים בעלי עבר היסטורי בעיר ירושלים ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של ירושלים.

חוויה וויזואלית

בבניין המלון ישנו מתחם מרווח הכולל בנוסף חוויה חזותית מרתקת למבקרים בו והינה משלבת בתוכה שילוב ייחודי של אומנות מודרנית עם פריטי אוסף אריכאולוגי המחבר עבר מול הווה.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה חושית של חגיגת טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

לב עיר הבירה

המלון אוריינט נעשה חלק אינטגרלי מעברה של ירושלים והינו שותף נכבד בשימור מבנים היסטוריים בעיר והוא בעצמו חלק מנופה האורבני הייחודי הקסום של הבירה.

מלון אוריינט קרוב מאד למתחמי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והינו ממוקם במרחק שני קילומטרים מן העיר העתיקה ובסמיכות למדרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד מקומות תיירותיים מעניינים דוגמת הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מתחמים תיירותים רבים מעניינים נוספים וסמוך גם למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות במרכזה של הבירה.

עיצוב מרהיב

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרי בנייה מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב מעניין של סגנון בנייה חדישה ושל סגנון בנייה עתיקה של בניינים ישנים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם הייחודי של סממנים אתניים של העיר ביחד סממנים חדשניים הינו המעניק למלון את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ירושלים שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים העירונים היפים בירושלים ובארץ. נושא מלונות בירושלים לתושבי הדרום לרוב מעסיק לא מעט מטיילים המתכננים נופש במלון.

נופש לחובבי אומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד רובד מעניין של חווית נופש מדהימה המרחיבה את הדעת שבית המלון  מספק למתארחים.

החדרים של המלון

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים מרווחים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. החדרים הם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של מלון אוריינט משקיפים אל הנוף המרהיב של העיר הניבט לכיוון העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

הסוויטות גם הן גדולות ובגודל 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

הסוויטות

הן נמצאות במבנה משומר הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אלגנטי מיוחד במינו ישן באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה מסורתית.

בקומת הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

מתקני הבריאות

חדר האוכל של בית המלון הינו חדר אוכל מרווח, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומשרה למתארחים בו חוויה קולינרית עשירה, הודות לתפריט העשיר, הטרי והערב המוגש בו. תפריט האוכל המוצע הינו בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות על פי שמותיהן של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל הניתן בהתאם. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בסגנון אקסלוסיבי, באווירה וברמה בינלאומית.

בגג מבנה מלון אוריינט באיזור הבריכה נמצא מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן פעילויות בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים מתארחי מלון אוריינט לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במתחם. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע טיפולי אסתטיקה ונותן מגוון פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

בבית המלון נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית נמצאת על גג בניין בית המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המסופקים סביבותיה.

מספרת המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולים רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של אורחי בית המלון.

אולם הכנסים של המלון

האולם מותאם למפגשים עיסקיים והינו כולל בתוכו מספר חדרי התוועדות לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים המבקשים לקיים פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות מעל הכל

מלון אוריינט ירושלים הינו חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות מקצועי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הינו מצטיין בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם ככל מלונות בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. בית המלון הינו מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל שהינה פועלת כבר משנת  1980, עם הרבה ניסיון בתחום השירות המלונאי והיא המובילה בישראל ובעלת שם רב.

המלון מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות אשר להם בעיית אפשרות גישה והוא מספק כניסה נוחה בטיחותית ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כאנשים בעלי מוגבלויות חווית נופש נוחה, בטיחותית ומהנה ביותר. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה מיוחדת של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לגלות אינפורמציה לגבי מלונות בירושלים לתושבי הדרום.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>